michelise

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Elise Michelle - 25 juli 2015 21:27





Så this shit slängde jag ihop i vintras o jag hittade dem på min dator så jag liksom ville bara dela med mig dem för att ett jag kan och två har inte lagt upp något sånt här på flera månader! så enjoy!

xx Michelle

               

Av Elise Michelle - 25 juli 2015 13:43

Så jag tänkte åka ut till stan idag men det blev ändrade planer! 

För det första det regnar och sånt ute och för den andra, jag har ont i hela kroppen. Lyckad tränning igår, jag kan inte äns skriva på tangentbordet utan att känna en liten smärta! 

Så jag tränade ju överkropp igår och i onsdags ben så nu känns det riktigt bra, men om tre dagar så kommer min moster till Sverige och om 8 dagar åker jag till Amsterdam o sånt! Ska försöka ta många bilder o lägga upp dem men det beror på om vi har wifi..Men annars lägger jag upp dem så fort vi kommer tillbaka till Sverige! Men Elise är i Spanien nu så hon är upptagen just nu.


 Fyller även snart år så det är gutt att vara lika gamla som alla andra kompisarna är. 

Vet dock inte vad jag vill göra på min födelsedag, iår firar jag den hemma o då vill jag ju fira den med familjen och vänner men vi får se helt enkelt! 


(Men oj vad många utropstecken det blev idag..)


xx Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards