michelise

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Elise Michelle - 24 juli 2015 18:25

Så idag körde jag överkropp och jag är typ död. Jag bestämde mig för att köra armar och lite mage + rygg. Så här är det jag gjorde: 


Jag började med 10 minuter på löpbandet som uppvärmning, efter det körde jag rodde jag i 10 minuter då man tränar både arm,ben och rygg. 


Sedan till övningarna: 

12 armhävningar x4

12 tricep-dips x4

30 hårda boxningsslag x4

12 situps x4 

15 reverse fly x 4 

Dumbbell overhead extension med vikt börja med 20 o gå ner med 5 i taget så det blir fem-hopp

Jag kör stående för mer balans men det går o göra sittandet. 

o slutade hela övningarna med dumbbell hammer curls 15 st på varje arm.

xx Michelle

Av Elise Michelle - 24 juli 2015 00:43

så idag vaknade jag rätt så tidigt, vid typ 10 tiden.
Så idag är det 5th anniversary för 1D ifall ni ville veta det o så fyller sjukt många kändisar år!
Men min dag bestod av att städa för att vi skulle få gäster lite senare och typ fixa mig. Jag va sjukt trött o försökte få i mig lite energi genom torkade frukter o te!
Men vi åt middag o dem stannade väl till typ 9 tiden o när dem åkte hem så hjälpte jag till o städa innan jag gick för o tvätta bort sminket o sånt!
Det var trevligt o så men det blir så mycket disk!
Här har ni några selfies.. Brukar inte lägga ut några så here you go! (Ej seriös o dem två sista är från igår) Btw alla bilder är från snapchat, ni hittar våra användarnamn på sidan av bloggen
xx Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards