michelise

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Elise Michelle - 8 juli 2015 17:42

Let's just take a moment for this picture.. Alltså detta var i slutet av 6:an så det var typ 2-3 år sen och alltså gud vad vi har utvecklats! 

Okej ja vissa utseendemässigt men jag menar även personligheterna! 

Helt ärlig här kan jag inte sluta skratta åt bilden jag menar vi va tolv år och hade MASSA onödig drama jämfört med nu där det ända dramat jag har är typ att jag ramlar eller får dåliga betyg.

Jag typ ångrar mig att jag inte vara jag till 100% i 6:An, jag brydde mig om vad andra tyckte och ja jag hade åsikter men det var inte alltid jag vågade säga dem rakt ut. Jag va sjukt rädd för vad andra skulle tro om mig och försökte klä mig som alla andra o smälta in så mycket som möjligt. 


Jag var ju jag lite då o då, oftast när jag var med mina närmaste vänner.Nu bryr jag mig inte ett skit om vad folk tycker om mig för jag är iallafall jag! Jag får klä mig hur som helst o bete mig som jag vill! Liksom gilla mig för den jag är eller hata mig och spendera inte din tid på mig. 

Vi splittrades ju när vi började i högstadiet o den nya klassen har typ hjälp så sjukt mycket!

Alltså det här var helt random men hey nu får du iallafall reda på något nytt om mig

xx Michelle 


 

Av Elise Michelle - 8 juli 2015 10:29

Nu händer det något igen i mitt liv! Det är sista veckan för mina föräldrar att jobba o sen så har dem ledigt så nu håller vi på att planera lite saker.
Vi ska resa runt i Europa i augusti men den här månaden så skulle vi till Visby om jag hade rätt o vara där i 4 dagar alltså 2 nätter (:
O den här helgen så ska vi åka o shoppa om det inte är så bra väder och till Öland om det är fint väder.
Plus att mitt sommarjobb har börjat komma igång nu så vi ska bara planera ett schema o diskutera lön o sånt o sen så börjar jag :)
xx Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards