michelise

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Elise Michelle - 6 juli 2015 15:02

Såå nu har jag fixat till bloggen och den blev väl lite mer svart o vit.. Alltså jag älskar ju färg o så med alltså 1. våra selfies passade inte alls så det ända som passade var b&w.

2. Det blev lite modernare och typ det är sjukt lätt o matcha saker med som tex om ni är på datorn ser ni att jag har bytt ut musen också :) 

Men vi får se hur länge headern funkar, byter förmdoligen efter vi båda har varit ute o rest för då har jag fler bilder o välja mellan o dem bilderna är oftast roligare. O så blir det förmodligen byte när det närmar sig höst/vintern för då är det ju ett helt annat tema.

xx Michelle


 

Av Elise Michelle - 6 juli 2015 13:35

Heej allihopa! 

Så jag har tröttnat på bloggens header så jag tänkte göra om den och göra lite ändringar på bloggen! 

Så det kanske ser hemskt ut om ni uppdaterar bloggen just när jag håller på med ändringarna. Jag måste ju se hur resultatet blir :) Men jag ville bara varna er för det och vi får se hur det blir men jag håller mig nog till det vita temat för det är ju ändå sommar! 

xx Michelle 

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards