michelise

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Elise Michelle - 7 juli 2015 20:34

Under den här veckan är jag och min familj i Skåne. Vi bor på en mysig liten gård eller egentligen rätt så stor, men stugan vi bor i är rätt så liten.
Mamma och pappa har bröllopsdag imorgon såå vi ska fira det! <3

Idag var vi på Tosselilla, ett sorts lekland/vattenpark/tivoli, så det var mest för Olle vi åkte dit, men det fanns några saker att göra iallafall ;)
På gården vi bor på finns det lite olika sorters djur och det är jättemysigt!
//Elise

Av Elise Michelle - 7 juli 2015 14:48

  

  Så idag vaknade jag vid sju något och kunde inte somna om pga att jag var för hungrig. Så jag fixade frukost och kollade på supernatural samtidigt men jag var då för pigg.. Så efter kanske 4 avsnitt blev jag sjukt trött så jag somnadeMich vaknade igen vid ett tiden. O då så fixade jag något att äta o kollade på det nya avsnittet av teen wolf o det var värdens cliffhanger! 

men efter det så fixade jag mig för jag ska utbildning stan lite senare idag o sen så ska jag dra till gymmet. Det är äntligen tillräckligt svalt för att kunna träna utan att dö i värmen så nu passar jag på! Men jag ska ta bussen ut sen o försöka hitta skor i stan som är lätta att ta på (: 

xx Michelle


Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards