michelise

Alla inlägg under april 2014

Av Elise Michelle - 30 april 2014 22:03

Hellu, idag har det varit rätt chill i skolan. Men massor av prov är på gång innan sommarlovet! 

Vi har snart prov i typ spanskan, svenskan, son och no! 

Vi håller på med Kemi i skolan.. Fast denhär gången var det lätt :)

Men det här lovet ska jag ha inflyttnings fest, eller ja festen är imorgon. Och sen kommer Elises familj på middag! 

Men just nu kollar jag på kläningar och smycken till skolavslutningen, inte för att jag ser prefekt ut på skolavslutnigen. Men det är alltid roligt o shoppa. 

Jag lyssnar samtidigt på musik, vilket gör att jag vill köpa mer. 

Men det jag har lyssnat på den sista tiden är typ 

Me and My broken heart - Rixton

She looks so perfeckt - Cody Simpson 

Beautiful Life - Union J 

Men vi hörs xx Michelle

Av Elise Michelle - 30 april 2014 19:27

Hej! Jätteskönt med lov igen eller iallafall långhelg! Varken jag eller Michelle ska göra något speciellt ikväll. Men på fredag ska kanske jag (Elise) till Kalmar och titta lite på "skolavslutningsgrejer" Längtar såå mycket till sommarlovet! Slippa alla läxor, prov och stress. Bara ta det lugnt, bada & sola? Kram kram

Av Elise Michelle - 28 april 2014 23:08

Hungrig..
Borsta nyss tänderna o då så började min mage kurra. Orkar inte borsta om sen såå det får bli en stor frukost imorgon.
Men idag var det skola, lite segt som vanligt. Vi hade idrott idag o vi körde brännboll, mitt o Elises lag förlorade stort.
Vi hörs xx Michelle

Btw vad tycker ni om headern och allt annat? :)

Av Elise Michelle - 27 april 2014 11:53

Av Elise Michelle - 27 april 2014 11:45

Hej, denhär helgen har jag aka Michelle sovit över hos Elise. Kom på fredagen och så ska jag hem idag. Vi har typ chillat o tjockat oss.
Igår hade vi typ en photo-shoot (typ 500 selfies) det gick väl sådär vi är inte proo på det än
xx Michelle

[Bild]

Av Elise Michelle - 26 april 2014 17:45

  •  filmer~ bra filmer är ett måste. 

Tex: The first time
I am number 4
LOL
Mean girls
The hungergames
Frost
The last song
Twillight(alla filmer)
The internship
She's the man

  •  snacks~ tex chips, popcorn, godis, choklad (nyttigare alternativ, frukt, grönsaker & dipp)
  •  musik~ upptempo musik till dans, relaxing musik till typ spa.
  • filtar o kuddar~ är ett måste för en mysig sleepover.
  • brädspel~ om filmen suger så måste ni ha någonting att göra.

  • laddare~ till datorn för film ( ingen stor hit om batteriet tar slut mitt i filmen)
  •  ansiktsmasker~ för att fixa facet
  • god mat~ (OBS lätt att äta som alla gillar, ex: hemlagad pizza & tacos.)
  •  mysbelysning~ för mysstämning.
  • bekväma kläder~ inte skönt att sitta och se på film i trånga jeans.

Av Elise Michelle - 26 april 2014 17:05

Hej vi heter Michelle och Elise. Vi är 14 år och bor i en liten håla. Vi är två bästisar som har känt varandra sen dagis. Vi älskar mat, resa och musik, man får ju inte glömma SHOPPING! :) 


Ni kommer få se massor av foton, tips o massa annat. 

Hoppas ni fortsätter o följa bloggen,

vi hörs xx M.E


Tidigare månad - Senare månad

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards