michelise

Alla inlägg under juni 2014

Av Elise Michelle - 29 juni 2014 17:22

Det jag köpte orkade jag inte ta kort på (det jag köpte igår) vi skulle hem men sen så blev det ändrade planer o vi stack till min faster. O vi kom hem runt 11.
Men idag vaknade jag ganska sent, vi åt lunch o sen så stack vi till Högsby o kom hem klockan 3. Vi skulle städa o kag skulle klippa håret :) toppade o fixade till luggen. Men nu är det bara o ta det chill.
Vi hörs/ Michelle

Av Elise Michelle - 28 juni 2014 14:50

Sitter på ett fik just nu. Vi drog till stan en stund för o skaffa ett tangentbord till min dator. Men det blev lite annat också typ skor o en tröja, bilder kommer sen. Men nu ska vi dra hem så vi ses! / Michelle

Av Elise Michelle - 27 juni 2014 17:25

Tänkte göra en tag o det är typ massa frågor till mig som jag ska svara på. Btw det är Michelle :)
1. Har du ett mellannamn ?
Svar: Nej :)
2. Vad är ditt favoritämne i skolan?
Svar: Öm.. typ so?
3.Vad din favoritdrink?
Svar: Har olika men gillar fanta o lemonad :D
4.Vilken är din favoritlåt just nu?
Svar: Har ingen speciell favorit just nu
5. Vad skulle du döpa dina barn till?
Svar: Vet inte, är ju fortfarande ung
6.Vill du delta i någon sport?
Svar: Kanske, vet inte riktigt. Saknar basketen litegrann :)
7.Favorit bok?
Svar: Förr eller senare exploderar jag, THG serien, Blod och Choklad o här säkert fler men kommer inte på några just nu :)
8.Vilken färg gillar du mest?
Svar: Pastelfärger!
9. Favorit djur?
Svar: hund, kanin
10.favorit parfym?
Svar: har inte någon speciell men jag gillar citrus aktiga, tycker inte om för söta.
11. Favorit semester?
Kan inte bestämma mig men vi får se! Ska ju åka om 16 dagar! :D
12. Har du tagit studenten?
Svar: Nepp :)
13. Har du någonsin varit ut ur landet? i så fall hur många gånger?
Svar: Ja men okar inte räkna nu så idk.
14. Talar du något annat språk?
Svar: japp. Engelska, kantonesiska o lite spanska :)
15. Hur många syskon har du?
Svar: en bror
16.favorit butik?
Svar: Tycker om H&M men har säkert fler. Orkat inte tänka x)
17.favorit resturang?
Svar: Vet inte, tycker om asiatisk mat iaf :)
18.tycker du om skolan?
Svar: helt okej
19. Favorit youtubers?
Svar: har för många o välja ifrån!
20. Favorit film?
Svar: Jag har typ 1000 st men THG, o marvel filmerna!
21.favorit serie?
Svar: PLL, Teen wolf, Bones
22. PC/Mac
Svar: har en pc men vill ha en Mac!
23.vilken mobil här du?
Svar: IPhone 4
24. Hur lång är du?
Svar: 1,60 m

Änklingen klar! Ska kolla på en film nu så vi hörs! / Michelle



(Gammal bild)

Av Elise Michelle - 26 juni 2014 15:57

Idag var vi på golfbanan i skorpetorp, vi åt lite lunch, jättegott! Olle min lillebror som är 2 år, sprang runt som en liten yr höna för han var så trött :) Vi slog några bollar, men eftersom det var min första gång så gick det väl inte såå bra.. Vi gjorde det mest på skoj ;) Nu ligger Fideli och jag och solar på baksidan, jobbar lite på brännan hehe :) Hejdå // Elise

Av Elise Michelle - 26 juni 2014 11:17

Min bror väckte mig runt 10.
Såg på PLL som jag rekommenderar starkt om ni tycker om Teen wolf o sånt :) Dem flesta vet vad Pretty Little Liars är så jag tänker inte berskriva det :)
Men idag bör det nog chill så jag kommer inte ha något o skriva om men vi hörs! / Michelle

Av Elise Michelle - 25 juni 2014 20:30

Rekommenderar den starkt! Den får 4,5 tummar! Det ända som förstörde den var nog dem som satt bakom o brevid oss! Dem kastade saker på varandra, skrattade svin högt o typ sprang fram o tillbaka :( Påvärkar inte filmen men det var riktigt jobbigt!
Men just nu står jag o väntar på att pappa ska komma men det är min bror som kör så jag får väl bara vänta typ 1h till. Men vi hörs! /Michelle

Bio

Av Elise Michelle - 25 juni 2014 15:20

Igår var jag och min syster Fideli på 22 jumpstreet! Skitrolig film, kan absolut rekommendera den! Innan köpte vi lite godis och gick lite på stan, fanns inget nytt... Idag kommer Michelle och så ska vi se The fault
in our stars på bio! Den har fått jättebra recensioner, så det ska bli kul att få se den! Kramisar från Elise

Av Elise Michelle - 24 juni 2014 23:53

Buu, ingen Tyskland för mig eftersom att det blev lite ändrade planer för min familj.
Först skulle bara jag o Elise + mamma åka till Kina men nu åker tydligen min bror o pappa.
Men jag är ändå glad för att jag får resa runt så mycket :)
O så skulle jag inte hinna vila innan skolan börjar.
Men är ganska trött så ska nog gå o lägga mig, godnatt / Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards