michelise

Alla inlägg under september 2014

Av Elise Michelle - 30 september 2014 21:19

Idag var det en kort skoldag vilket var gutt!
På tekniken så testade vi våra spagettitorn o vi fick väl 700 G innan ngt gick sönder men om man fortsatte o lägga på tyngd så klarade den ca 210 gram såå nu är man stolt.
Men efter skolan gick vi hem till Elise o vi hade det super mysigt :)
O sen åkte vi till gymet så min mage är helt död.
Men sen så åkte vi hem o nu sitter jag här o ska plugga men jag är för lat så ja.

Sen så körde vi lite eget på gymmet.
- Michelle

Av Elise Michelle - 29 september 2014 21:26

Tänkte lägga mig tidigt idag, känns som om jag alltid är trött i skolan när man ska fokusera osv.
Men skoldagen gick segt, saknade Elise :(
Men annars var det helt okej, o det är så himla mycket prov o läxor! Så efter middagen bestämde jag mig för att plugga i typ två timmar.
- Michelle

Fin bild Dan

Av Elise Michelle - 28 september 2014 18:49

Söndagar är nästan alltid tråkiga,
O idag var det en till tråkig dag.
Det började med att vi städade o jag ska självklart vara klantig och ramla i trappan medans jag bär ner hinken (jag moppade golvet) så jag blev blöt o tjurig.
O sen var jag tvungen o plugga inför spanska provet o massa andra saker.
- Michelle

Av Elise Michelle - 28 september 2014 18:25

Söndagar är nästan alltid tråkiga,
O idag var det en till tråkig dag.
Det började med att vi städade o jag ska självklart vara klantig och ramla i trappan medans jag bär ner hinken (jag moppade golvet) så jag blev blöt o tjurig.
O sen var jag tvungen o plugga inför spanska provet o massa andra saker.
- Michelle

[Bild]

Av Elise Michelle - 28 september 2014 15:55

Bara tagit det lugnt idag, övat lite inför Spanska-provet och sen gick jag en promenad i skogen med mamma och Fidde. Läste lite fakta om Kina på internet.
Just nu ser jag på Hawaii five-0 från början, är faktiskt riktigt bra serie!
//Elise

Av Elise Michelle - 27 september 2014 20:31

Gick nyss igenom massa gammla bilder, gud vad jag var:

PINSAM

LITEN

GLAD

Om allt skulle vara likadant igen, nu innser jag hur mycket jag vill tillbaka till den tiden. 

Men men nu är jag här och omca 3-4 år kommer jag tänka likadant! :)

Men aja man kan ju inte stopap tiden ( I´m deep )

Men idag blev det att plugga lite o sen så gick vi på ett pass. 

O sen så åkte vi bl.a till kusinerna, lilla krogen och stan. Men jag är så hiiimla trött så jag tror nog att ska gå o ta det lungt i soffan

- Michelle  

(gammal bild, ca 1 år sen)

Av Elise Michelle - 27 september 2014 11:31

Stickat: BikBok
Linne:Gina
Tjats: ??
Öronhängen: present så idk

Av Elise Michelle - 25 september 2014 22:32

Var inne i stan med några kompisar, åt lite lunch på Cecil! Vi hade det jättemysigt!
Sen gick vi lite på stan, köpte lite smått och gott. Efter det gick vi till bibblan och bara larvade oss ;)
Men sen gick Michelle och jag till gymmet och körde ett pass.
På stan hade dem en tjejkväll så alla fick typ rabatter i nästan alla affärer! Köpte en höstig blå stickad tröja för 199kr och ett par svarta tights för 99kr från HM. // Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards