michelise

Alla inlägg under februari 2015

Av Elise Michelle - 27 februari 2015 17:49

Hae inga betsämda planer inför helgen det ända jag vet är att jag o mamma ska åka in till stan och så blir det att gymma. 

Skoldagen var rätt så jobbig, vi hade engelska, matte, spanska och sen lunch efter det hade vi idrott, no och elevensval. 

Lektionerna gick ändå rätt så snabbt, på engelskan skulle vi bli klara med att skriva klart en sak som vi kommer få betyg i, på matten var det algerbra, spanskan så övar vi inför att tala vilket är riktigt chill för vi har varit klara i kanske 1 vecka så vi övar bara medans vi väntar på att dem andra blir klara. 


På idrotten så skulle vi hålla lektionen vilket jag inte tyckte gick så bra, fick skrika ganska mycket så när jag kom hem drack jag en kopp te och tog en halstablett. 


Aja har ni hört om lamorna som springer runt fritt i ARIZONA, USA som jags av en polisbil och kläningen där folk ser olika? :) 


- Michelle

Av Elise Michelle - 26 februari 2015 23:14

Yes du får kalla mig tjock..xD
Kommer inte äta pizza på ett tag.
Åt det i tisdags och sen nästa dag hade mamma kvar lite så det fick jag.
Idag på HKn gjorde vi pizza och imorgon i skolan blir det "pizza"
- Michelle

Av Elise Michelle - 25 februari 2015 23:09

Jag har svårt o skriva inlägg när jag har slut på surf + att
Jag har varit upptagen hela veckan med plugg o sånt, seriöst vi har redan haft matteprov idag och imorgon har vi svenskaprov och musikläxa. Vi ska även vara klara med skriva på engelskan denhär veckan o vi får bara 90 min på oss..
Alltså vi har nyss haft lov, det betyder att jag har glömt bort minst hälften så yey vi får se hir det går.
Men hela min dag har bestått av skola, plugga och varit lite på datorn.
Pluggade i 2 timmar och 90% av det var svenskan.
Men nu är jag dödstrött så vi ses!
- Michelle

Av Elise Michelle - 23 februari 2015 16:38

tillbaka till verkligheten!
Det var så skönt med sportlov, det behövdes verkligen :)
Är så sjukt otaggad inför veckan.
Vi har musikläxa tills tor, matte-prov på onsdag och svenska-prov..
Seriöst, direkt efter lovet..
Aja idag har dagen faktist gått snabbt, efter skolan åkte jag till Stephanie.det var sjukt länge sen så vi hade en del o prata om.
Men just sitter jag i den varma bussen påväg hem.
Orkar inte med det deppiga, tråkiga vädret.
- Michelle

[Bild]

Bilden är tagen i skolan, det är Marigonas, Clara o mina händer :)

Av Elise Michelle - 21 februari 2015 18:20

Lyssnade på min gamla sommar-lista idag o Gud den känslan!
I want it NOW!
Aja varje dag är ett steg närmre än vad det var igår!
Men idag åkte vi till gymmet och jag körde mage o ben igen :)
Min rumpa och lår är så sönder slitna att för varje steg jag går är tortyr!
Men nu ska vi åka till min faster o fira nyår
- Michelle

Av Elise Michelle - 21 februari 2015 04:14

Så jag har varit uppe sen 10:50 typ och jag är knappas trött... Alltså seriöst jag kan inte sova!
Det är antingen för varmt eller för kallt, jag har har för många tankar o tro mig ja vill sova!
Ska åka o gymma idag så jag behöver energin! Men Aja vi får se hur hårt jag kör, nu ska jag försöka få minst 6 h sömn..
- Michelle

Bilden hör inte ihop med texten men jag tyckte att den var bra och inspirerande så jaaaa..
Omg jag är ännu konstigare efter ha varit vaken i ca
16/17 h..

Av Elise Michelle - 19 februari 2015 16:02

Så jag råkade ta fel dagkräm och baam! På typ 20 sek blev jag röd som en tomat med utslag på kinderna...
O det är bara 1 h kvar tills vi ska åka. Har tagit en allergitablet men åh vad jag hatar min hud! O ja hata är ett starkt ord men jag menar det!
Jag har typ röda fläckar över hela ansiktet..
:(
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards