michelise

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Elise Michelle - 3 februari 2015 22:44

När jag kom hem från gymmet var jag ganska trött.
Jag åt och tvättade håret. Hade köpt ett nytt balsam och jag typ älskar o pröva nya saker då det var kul.
Aja när jag skulle upp från soffan så kände jag hur mina lår brändes!
Skön känsla, det ända dåliga är att jag har två trappor hemma..

Jag prövade att träna vaderna genom att göra tåhävningar medans jag borstade tänderna. Det känslan efter var som om jag hade spagetti ben.
Men nu ska jag sova så vi hörs!
- Michelle

[Bild]

Bilden tillhör inte inlägget men jag tyckte att den var inspirerande och bra. :)

Av Elise Michelle - 3 februari 2015 08:01

Jag ser ut som ett fågelbo.. Varför?
Jag visste inte vad jag skulle ha på mig! Så jag har typ helt random kläder på mig! Dont judge!
Men det är typ 7 - grader ute och det är februari! Vill ha sommar, sool och kjol! :(
Men efter skolan blir det att följa med Elise hem och sen så blir det att åka till gymmet.
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards