michelise

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Elise Michelle - 19 februari 2015 16:02

Så jag råkade ta fel dagkräm och baam! På typ 20 sek blev jag röd som en tomat med utslag på kinderna...
O det är bara 1 h kvar tills vi ska åka. Har tagit en allergitablet men åh vad jag hatar min hud! O ja hata är ett starkt ord men jag menar det!
Jag har typ röda fläckar över hela ansiktet..
:(
- Michelle

Av Elise Michelle - 19 februari 2015 14:17

Torsdag! 

Jag orkar typ inte plugga! Jag tog hem typ 4 saker för o plugga men har inte gjort det på hela lovet.. 

Aja ska nog plugga efter jag har gått o fixat mig.. 

Aja idag ska vi till farfar o träffa pappas sida. (Jag kommer bli rik idag xD ) 

Men vi får röda kuvärer ( rött = lycka och rikedom inligt kineser ) 

med pengar i, det är bara barnen som får det. Eftersom jag ha så stor släkt så blir det rätt många kuvärer :) 

Men just nu lyssnar jag på musik och skriver inlägget. Vi får se om jag hinner göra den nya headern idag annars kommer den nog imorgon eller något :)

-Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards