michelise

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Elise Michelle - 13 februari 2015 21:27

Så vi var statister i en serie, det låter kul men det var faktist ganska så jobbigt att stå i typ 2h.
Men jag o Elise köpte ett par skor :) bild kommer säkert imorgon!
När både Clara och Elise hade åkt hem så letade jag efter några saker till imorgon.
Det är ju alla hjärtans dag o vi ska ha en tjejkväll!
Men jag pysslade lite och fixade några saker. Kollade nyss på en film och åt popcorn, tänkte kolla på The 100 nu och äta vindruvor.

- Michelle

Av Elise Michelle - 13 februari 2015 07:33

Äntligen snart helg! Vi ska ha tre lektioner i skolan och lite idrott och sen så ska vi in till stan med klassen och va med/titta på en filminspelning som SSU gör.
Det ska bli jättekul, eller iallafall roligare än att sitta i skolan under eftermiddagen;) Efter vi är klara där
så får vi gå hem, men Michelle, Clara och jag ska gå o fika lite och kanske titta lite på stan.
Imorgon är det Alla hjärtans dag och då så ska jag o Michelle ha en tjejkväll med Mello, filmer och frukt<3
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards