michelise

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Elise Michelle - 2 februari 2015 17:25

1. Vad har du på dig? Pyjamas :)
2. Någonsin varit kär? Tror det
3. Någonsin haft ett jobbigt break up? Nej
4. Hur lång är du? 161-162 :)
5. Hur mycket väger du? 42-43??
6. Några tatueringar? Nepp
7. Några piercingar? Bara öronen :)

8. OTP? Omg har ju tusen styckna men Newtmas ( Newt och Thomas från TMZ)
Joshifer ( Jennifer & Josh ) omg har ju för många så ni får två styckna.

9. Favorit program? Teen wolf, PLL, supernatural. Omg har blackout kommer inte på några. Men jag följer typ tusen styckna så idk.

10. Favorit band? 1D eller idk

11. Något du saknar? Sommaren!
12. Favorit låt? Har typ olika varje vecka men just nu är det jealous av Nick Jonas.

13. Ålder? 14 fyller år 11/8
14. Stjärntecken? Lejon
15. Något du letat efter i en parter?
Humor och att han är snäll tror jag :)

16. Favorit motto?(Lägger upp en bild)
17. Favoritskådespelare? Omg öm, Jennifer Lawrence, Dylan o'brien, Thomas Sangster, Josh Hutcherson. Har för många D: kommer aldrig få plats..

18. Favorit färg? Har ingen speciell men jag gillar ljusa färger som mint-blå och Babyrosa (pastellfärger)

19. Hög/låg musik? HÖG!

20. Vart går du när du är ledsen? Till Elise, mamma eller min säng.
21. Hur lång tid har det för Dif att duscha? 15-20 om jag är lat och 5 om jag måste vara snabb.
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 20min-60mim fast det beror på om det är helg osv.

23. Någonsin varit i ett slagsmål? Nepp :)

24. Turn on? Bra humor, luktar gott
25 turn off? Stinker och inte vill göra något.
26. Anledningen till att du börja blogga? Elise och för att det verkade kul :)
27. Rädslor? Spindlar och trånga utrymmen!
28. Senaste saken som fick dig att gråta? If I stay (film)
29. Senaste gången du sa att du älskade någon? Min mamma, idag.
30. Meningen bakom erat blogg namn? Michelle + Elise = Michelise
31. Senaste boken du läste? TMRST (the maze runner: the scorch trials)
32. Boken du läser nu? TMR (the maze runner)
33. Senaste programmet du såg? The flash eller PLL kommer inte ihåg..
34. Senaste personen du pratade med? Min bror
35. Förhållandet med personen du smsade senast? Min mamma, jag älskar henne såå.
36. Favorit mat? Sushi, tacos, pizza, olika sallader. Vissa kinsesiska maträtter som jag inte kan dem engelska namnen på. x)
37. Plats du vill besöka? Bora bora eller LA. Kanske Hawaii? Eller London?! Jag vet inte!

38 senaste platsen du besökte? Coop

39. Är du kär? Helt ärligt, Nej..

40. Senaste gången du blev förolämpad? Ingen aning.. :)

41. Favorit smak på godis? CHOKLAD!

42. Vilka instrument spela du? Har spelat fiol men var inte så duktig på det ..

43. Favoritsmycke? Idk älskar små, vanliga halsband och lätta öronhängen.

44. Senaste sporten du spelade? Basket eller Zumba. Just nu gymmar jag.
45. Senaste låten du lyssnade på?
Talking body av Tove Lo.
46. Favorit raggnings replik? Ingen
47. Använt repliken någon gång? Nej
48. Senaste gången du va med någon? Elise i lördags <3
49. Vem borde svara på frågorna nu?
ELISE o alla som vill :)

- Michelle


[Bild]

Av Elise Michelle - 2 februari 2015 16:49

Trött, slutade för kanske 2 h sen.
Dagen gick hyfsat fort.
Jag hade problem på morgonen, jag visste inte vad jag skulle ha på mig!
Tufft liv.
Nej men jag spendera halva morgonen på att hitta en tröja eller något men det gick inte så bra så jag tog något helt random.
- Michelle

[Bild]

[Bild]

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards