michelise

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Elise Michelle - 8 februari 2015 23:02

Vill ha sommar so bad!
Tänkte lägga upp dem bilderna jag har i mobilen. Ni har säkert sett dem flesta. Kan dock inte lägga upp dem bilderna som jag tog i USA för att mobilen blev stulen..
- Michelle

Av Elise Michelle - 8 februari 2015 13:45

Sista dagen med frihet! Haha nej men skola imorgon och efter den veckan är den sportlov!
Ska bli så skönt, vi har typ inga läxor förutom HK:n och matteprov. Så det ska bli gutt, vi ska även hålla en pjäs för 2B. Kommer seriöst DÖ!
Men just nu så har jag typ party med mig själv.. Det låter som om jag vore Forever Alone, men jag dansar o städar så det är ju kul.. Det gör allt roligare iallafall. Men jag tror att det bara blir chill och att göra lite matte.. Fattar nada så det ska bli "roligt"
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards