michelise

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Elise Michelle - 16 februari 2015 16:42

Vaknade runt 12, ups..
Men jag somnade ganska sent igår så jag får väll skylla på det.
Just nu kollar jag på "The 100"
Har kommit till säsong 2 och efter det så finns det inga fler, jag vet inte om det kommer något mer :(
Den är riktigt bra faktist.
Dem två senaste dagarna har jag inte ätit "rätt" så jag känner mig inte lika bra som innan.
Man känner verkligen av hur "dålig" mat gör en efter man har börjat äta nyttigt.
Till mellanmål åt/drack jag en smoothie och åt en banan- macka,
Låter hemsk men smakar gott x) men jag ska försöka och inte äta något godis på två månader, okej kanske choklad någon gång men inget annat!
- Michelle

Av Elise Michelle - 16 februari 2015 09:31

Igår åkte mamma, jag och Fidde till Påskallavik och åt där tillsammans med farmor och Christer. Vi åt tre-rätters och det var supergott!
Sen följde vi med dem till Kalmar och ska stanna här några dagar på sportlovet:)
Idag så ska vi åka till Kosta och gå på deras spa, äta lite lunch och shoppa lite! Så om jag hittar något kommer det bilder sen...
//Elise

Man blev helt proppmätt efter x)
Haha

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards