michelise

Alla inlägg under maj 2014

Av Elise Michelle - 31 maj 2014 22:56

Jag känner mig sjuk men idk? Jag kanske är frisk??
Men jag orkar inte vara sjuk! Det är ju massa skol skit nu :(
Men imorgon är det Juli! Taggad, sommaren är här! Fast vädret är inte det bästa :/

[Bild]

[Bild]

/ Michelle

Av Elise Michelle - 28 maj 2014 12:54

Lov!! Gud vad skönt! Ska typ bara chilla o hitta en ny serie o kolla på!
Ska gå runt med pyjamas hela dagen o äta.
Men just nu kollar jag på tv, ska snart äta men är inte direkt hungrig. Vaknade rätt så sent så det blev typ brunch.

PYJAMAS all day fet text
- Michelle

Av Elise Michelle - 26 maj 2014 17:45

Har bara provat några skolavslutnings frisyrer! Kram Elise & Michelle

Av Elise Michelle - 25 maj 2014 23:11

Shit det är ju snart sommarlov!
Bada,resa,sovmorgon,va med kompisar! Gud va jag saknar det. Men nu har vi ju också skola :(
Det har varit ett toppen väder o jag har helt glömt svenska provet som är på tisdag! Men men det är bara o göra sitt bästa o tänka positivt :)

Av Elise Michelle - 25 maj 2014 18:51

Firade morsdag i Kalmar idag med familjen, farmor och Christer. Det var jättefint väder och varmt!!! Åt god mat och gick en liten promenad på stensö. Alltid lika roligt att vara hos farmor!<3 Kramisar Elise

Av Elise Michelle - 25 maj 2014 00:10

Var på Tolvskillningsmarknaden idag tillsammans med bästa! Köpte morsdagpresent och ett linne från JC för 20kr! Orginalpriset var 199.90kr så då kände jag att jag hade gjort en bra affär, hihi;) Åt lite god mat och så såg vi också när Anton Ewald uppträdde som Michelle nämnde tidigare. Han är såå snygg! Senare övade jag till svenskaprovet, som vi har på tisdag. Spelade lite basket med pappa och efter det tittade vi på finalen i Champions League mellan Real Madrid och Atletico Madrid! Spännande match men tillslut vann Real madrid med 4-1 ;) vilket jag hejade på. Godnatt alla<3 kram Elise

Av Elise Michelle - 24 maj 2014 16:49

Påväg hem från marknaden, va med Elise. Gud va jag älskar henne ?
Men vi shoppade,åt o tittade på Anton Edwall :) Mem GUD va snygg han va i verkligheten!!

Av Elise Michelle - 21 maj 2014 21:18

Va o tränade för några timmar sen! Är svin trött. Men Gud va svettig man blev :)
Men det var roligt dock kunde jag inte fokusera på dansen så mycket pågrund av skolan!
Vi hat typ 4 prov pågång! Orkar inte :/
Men just nu sitter jag på mammas säng o pluggar lite på spanska o svenska. Imorgon är det ju musikal vilket betyder att vi missar några lektioner (matte,svenska) vilket är ett stort plus!
Men vi hörs/ Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards