michelise

Alla inlägg under maj 2014

Av Elise Michelle - 13 maj 2014 17:16

Det blev tyvärr inte Paris i sommar, men istället så ska jag få följa med Michelle till Kina i jul!! Helt otroligt! Det ska bli såå roligt, att få träffa Michelles släkt, få se en annan sorts kultur, shopping och mat! JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET!! Det ska bli så kul, speciellt att få åka med världens bästa vän <3 En resa jag aldrig kommer glömma! Kramisar// Elise

Av Elise Michelle - 12 maj 2014 17:29

Orgentering är ett nej nej för mig o Elise!
Idag i skolan (på idrotten)
Hade vi det, vi brukade vara duktiga.. Iallafall när vi visste hur vi skulle hålla kartan (villet aldrig hände) vi fick inte hjälp så vi gick runt o trodde att vi hade gått rätt när vi hade gått HELT FEL väg!! Ugh men nej vi hade inte hittat någon kontrol.

Nej men jag älskar Teen wolf o ja jag grät på sista avsnittet (av säsong 4)
Har sätt om serien 2 ggr och jag tror att jag ska börja kolla om säsong 4. Alltså Teen wolf, hur ska jag beskriva serien?
Perfektion? Nej alltså står inte ut så himla bra serie!! c:
Men vi hörs / Michelle

Av Elise Michelle - 11 maj 2014 22:07

Dagen har gått snabbt, vi åt en "lyxig" brunch o sen städade vi o såntem senare på kvällen åt vi grillat.
Ingen speciellt har hänt idag.

Idag fyller Cory år. För er som inte vet vem han är:
Han var en av huvudrollerna i Glee.
Han hade en underbar röst!

Men vi hörs / Michelle

Av Elise Michelle - 10 maj 2014 15:09

Var nyss ute och sprang, hann precis in innan det började regna. Brukar köra lite Blogilates också. (Blogilates är en tjej som bloggar och lägger ut videos om träning och pilates) Man känner sig så stolt över sig själv efter att man har tränat! Så det skulle jag definitivt rekommendera! Det är superkul, visst det är jobbigt men hårt arbete lönar sig! Train like a beast look like a beauty.
Den finns som app: "Blogilates official app" och självklart på youtube. Så det tycker jag att ni borde prova!
Kram Elise

Av Elise Michelle - 9 maj 2014 19:37

Hola, Sofia o Elise var här för typ 1 timme sen. När dem gick hem var jag med min kanin. Men dagen har varit bra, so provet gick sådär.

(Sofia är i blå längst ner på bilen)

Av Elise Michelle - 8 maj 2014 21:22

Hellu, idag har jag varit i skolan vilket var helt okej. Men sen drog jag till min kusin o lekte lite med hunden. Vi lärde honom "sitt" o det gick svin snabbt! Gud va han är sööt!!
Men sen hämtade mamma mig o vi drog till Maxi sen åkte vi hem.
Jag va med Törnrosa (min kanin) i typ 2h. o nu sitter jag i soffan o kollar på eurovison song contest
Vi hörs // Michelle

Av Elise Michelle - 8 maj 2014 21:17

Ser på andra delen av Eurovision ikväll. Den här veckan har gått jättesnabbt, jag och Michelle glömde t.o.m bort vilken dag det var idag! LOL
Tagga so:prov imorgon! Religion, men det ska nog gå bra hoppas jag... Har inte direkt några planer för helgen, kanske springa en liten runda. Jag bjuder på lite selfies från skolan och lite annat;) kram// E

Av Elise Michelle - 6 maj 2014 14:15

Står i resecentrum o väntar på att bussen ska komma, missade nyss den en av bussarna så jag får vänta tills halv.
Men det är svin kallt ute! Men pappa körde ut mig till stan nyss o han skulle göra massa saker så jag missade bussen! Men skoldagen var helt okej, slutade 13:50 så det är super chill men vi har fått fler läxor/prov. No me gusta

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards