michelise

Alla inlägg under maj 2014

Av Elise Michelle - 20 maj 2014 14:34

Igår var jag med Elise. Vi typ sminkade oss o hade allmänt roligt.
Skolan va helt okej på engelskan fick vi kolla på film o fika! :)

Och idag började vi morgonen med orientering, vilket gick bra. Det ända jag inte tyckte om var
1. Myggorna
2. Träsk/sunkmark
3. Solen
Jag älskar ju värme men inte när man springer omkring o svettas ihjäl! :|
Men det gick bra o sen när vi skulle börja lektionen så gick brandlarmet (övning) men just nu sitter jag på bussen påväg hem :)
Vi hörs / Michelle

Av Elise Michelle - 19 maj 2014 06:48

Hej, igår gjorde jag Amrikansa pannkakor till frukost o dem va så goda!
Men igår var en helt vanlig dag, vi städade o sånt.
Juste vi hade också bestämt att jag skulle få fylla år i Frankrike! Super taggad inför sommarlovet!! :D
För er som inte vet fyller jag år 11/8
Men vi hörs // Michelle

Av Elise Michelle - 17 maj 2014 16:24

Var i stan idag tillsammans med mamma och Fideli (min lillasyster). Jag köpte ett orangevitt linne och Fideli köpte en baddräkt och en vit bluskofta* Mamma som alltid fastnar på JC köpte 3 tröjor och ett par svarta jeans. Hon har ett par svarta Tiger jeans som hon inte tyckte om så jag fick dem! Skitsnygga märkesjeans, tack mammi! Ps: allt jag har på mig är köpt på JC, förutom armbandet som kommer från Glitter och skorna från Dinsko.

Av Elise Michelle - 17 maj 2014 15:57

Idag fyller min farfar 92 år! Grattis!
Men ska snart dit tänkte göra ett snabbt inlägg.

Blus: H&M pris: vet inte fick den av mamma
Linne: H&M pris: vet inte fick den av mamma
Shorts: köpte dem i Kina pris: 45 yuan

Men jag tog med mig ett par tajts o typ en maxi-skirt + en kofta

La bara till bilden, and I don't know why..
Men vi hörs// Michelle

Av Elise Michelle - 16 maj 2014 16:11

Va med Elise en liten stund men sen så kom pappan och hämtade mig. jag trodde att vi skulle hem men ist blev det att åka in till stan o fika.
Men idag hade vi no prov, gick bra. Förhoppningsvis får jag A eller B..
O så hade vi idrott, vi hade orentering.
Det gick väl bra, vi hittade två st. Men nu vet jag iaf att jag är rädd för ormar! Usch! / Michelle

Av Elise Michelle - 14 maj 2014 16:41

Det har regnat i typ 2 veckor o änklingen!! Sol! Jag o Elise ska träna senare men nu sitter vi på hennes säng o kollar på kläder. Men här bjuder jag på några bilder:

Det var 35 grader ute!! ( I love it )

O en selfie
(nej jag har inga seriösa selfies)
Men vi hörs / Michelle

Av Elise Michelle - 14 maj 2014 15:55

Skolan idag gick aströgt! Men nu efter skolan äter vi mellanmål och solar i det fina vädret. Klockan 18 ska vi på Zumba! Kramis // Elise

Av Elise Michelle - 13 maj 2014 19:16

Mina saker (o mammas) kom idag tog 1 vecka o 2 dagar! Vilket är riktigt snabbt eftersom att dresslink ägs av ett kinesiskt företag. O sakerna är super söta o billiga! Bilder kommer lite senare.
/ Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards