michelise

Alla inlägg under december 2014

Av Elise Michelle - 31 december 2014 15:43

Gud vad snabbt året har gått!
Har upplevt så himla mycket som tex att åka till Amerika!
Har kanske inte uppnåt mitt nyårslöfte men skit i den nytt år!
Mitt nyårslöfte iår är att:
- Vara nyttig
- Spara pengar
- få bra betyg
Chao
michelle

Av Elise Michelle - 30 december 2014 23:05

Har inte gjort så mycket denhär dagen har bara börjat på en ny serie som heter: The Flash

Min bror tvingade mig att se ett avsnitt, men efter det avsnittet ville man bara se mer! 

Dem som har gjort Arow har gjort serien.

Lite senare på kvällen bakade jag bullar :) 

Har inga bilder för att jag var uppatgen hela tiden och det blev tre plåtar.

Men tänkte bara göra ett kort inlägg innan jag går och lägger mig. 

- Michelle

Av Elise Michelle - 29 december 2014 18:30

Platser jag inte har vart som jag vill åka till:


BUDAPEST:

 

London:

 



Los Angelse:

 


Bahamas:

 


Hawaii:

 


Miami:

 


Det finns så många fler platser som jag vill till men här är några av dem!

- Michelle 

Foton · Resor · Tips
Av Elise Michelle - 29 december 2014 17:06

Jag hade lite tråkigt idag så jag ville se en romantisk film, jag bestämde mig för att se If I Stay 

Jag har sett filmen innan men denhär gången grät jag ännu mer! Eller jag grät ju inte men det kom tårar.

Har redan pratat om filmen för ett tag sen så jag tänker bara visa trailen: 


- Michelle

Av Elise Michelle - 29 december 2014 11:02

Godmorgon!
Har drömt drömmar om basket?
Två/tre daga i rad ?
Det handlar alltid om matcher och att alla från det gammal laget är med.
Men jag undrar vad det betyder?
Älskar ju fortfarande sporten men jag tycker att det hade börjat bli tråkigt o göra samma sak om o om igen på träningarna :/ Det fanns en annan anledning till att jag slutade men det tänker jag inte ta upp.

Men den 2 ska jag o familjen åka o shoppa!
Ska bli så kul, jag älskar o shoppa det ända som är negativt är att man inte har så mycket pengar kvar i slutet :(
Men nu ska jag börja fixa mig
Chao
- Michelle

Av Elise Michelle - 28 december 2014 12:52

Vaknade ganska sent o låg kvar i sängen tills vi skulle äta. Dagen har varit bra än så länge :)
Vi ska ut o gymma sen så det ska bli roligt!
Har inget planera så vi får se vad som händer :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 28 december 2014 12:03

Jag ser så mycket fram emot att få åka med min syster till Kalmar med Morfar o Lisbeth.
Vi ska få shoppa vad vi vill och det ska bli såå kul!
Jag älskar shopping och har precis rensat min garderob ifrån allt som jag inte använder. Så det ska bli kul att få shoppa lite nytt!
//Elise
Ps: lägger nog upp lite bilder på allt jag köpt, när jag har tid ;)

Av Elise Michelle - 28 december 2014 00:34

Tänkte göra ett Kort inlägg innan jag går och lägger mig.
Eftersom mitt inlägg förut var så himla långt så kommer jag inte skriva så mycket :)
Men dagen har bestått av serier och mat?
Jag har kollat klart Vänner och Sugburgarory. Men istället för o latta mig så ska jag o mamma åka till gymmet. Det var så himla länge sen! Det var kanske en vecka o lite till men åh vad jag längtar!
- M

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards