michelise

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Elise Michelle - 26 december 2014 19:57

Heej!
Alltså seriöst jag är trött o har sjukt tråkigt! Kom hit med 60% (batteri) o nu har jag 18% yey!
Alltså det är typ bara vuxna här eller så är det dem jag inte känner så bra osv..
Det betyder att dem ända jag kan prata med är min mamma o min bror.. Yey!
Min pappa har väl roligt så vill ju inte förstöra för honom.. ):
Men jag kommer säkert vara fast här i kanske 1-2 h till :(
- Michelle

Av Elise Michelle - 26 december 2014 18:38

Idag vaknade jag runt halv ett, måste börja vakna tidigare!
Men klockan två åkte vi ut till stan. Jag hade bara två par jeans som jag passade i så mamma o jag var på jakt efter nya! :) Jag har det så himla svårt för o hitta jeans! Antingen är dem FÖR tajta eller för långa o i dethär fallet är dem för långa :( men jag ska be någon o fixa det till mig :)
Men just nu är jag hemma hos farfar o vi har nyss ätit middag.

Såg att jag glömde trycka på "spara inlägget" men jag han gå o lämna en tröja hos Julia o det var super kallt ute :(
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards