michelise

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Elise Michelle - 15 december 2014 22:26

Så som sagt tänkte jag skriva om MIN ÅSIKT om kläder. Idk why jag tar upp dethär just nu men jag läste en blogg och då ville jag bara få ur mig orden o sånt..

Aja mina åsikter om märkeskläder.

Jag tycker att det är snyggt o så men jag tycker att det är LITE onödigt och betala för det priset.

Jag menar om du köper en tröja för tex 1000kr då skulle du liksom kunna spara till en dröm eller  framtiden! Jag spenderar ganska mycket pengar på kläder o mat men jag vill spara så mycket som möjligt till att resa! Jag älskar o resa, men det kostar ju såklart pengar o ungdomar/barn kanske inte bryr sig om pengar så mycket nu o framtiden men jag gör det. Jag tycker även att det är onödigt att kanske betala 500 kr extra för en vit tröja men ett litet märke som inte så många bryr sig om. (Eller jag gör inte det iaf) 


Men jag tycker inte att man ska bedöma folk pga av kläder. Kläderna är ändå gjort av tyg eller vad det nu än är. Alla spenderar pengar olika! Jag tycker ändån inte att jag behöver märkes kläder pga att jag reser så himla mycket och jag vet hur mycket det kostar så det är liksom lungt för mig men jag tycker inte att folk ska bli behandlade på ett sätt för att dem inte har ``fina´´ kläder.

Man ska inte känna någon press på sig för att man inte har dyra kläder. Så ta bara på dig kläder DU gillar! Men som sagt det är min åsikt.

-Michelle

Av Elise Michelle - 15 december 2014 19:00

Bilder på Lisa, Mollie och Josefin från idag. Ljuset gjorde så att det blev svårt att ta kort så sry
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards