michelise

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Elise Michelle - 14 december 2014 16:53

I fredags var det lucia-tåg i skolan och på kvällen åt vi lite sallad och kollade på film.

Igår (lördag) så åkte jag, mamma, Fidde och Olle till Kalmar och åt julbord på Ikea med farmor..
Fy vad mätt man blir, vi är redan så trötta på det, så vi ska äta
lasagne på julafton istället! :)
Längtar sååå mycket! Vill bara ha lov nu!

Idag så har jag och Fideli rensat ut våra rum. Det känns alltid lika skönt efter att man har fått bort allt man samlat på sig under alla år, som bara ligger och skräpar...
Vi har också tänkt att pynta granen när pappa har satt upp ljusen.

Självklart så skulle ju lärarna vara så snälla och ge oss 2 prov veckan innan lovet!:/ Och de resultaten ska
komma på vårt nästa betyg!
Så mycket var det för att ta det lugnt sista veckan :( Aja jag
får iallafall något att se fram emot, Michelle & Sofia ska sova över hos mig torsdag-fredag så då ska vi byta julklappar och se på film.. Supermysigt!
Juste jag vill bara rekommendera en låt som jag lyssnat ganska mycket på under helgen http://youtu.be/7NwzxGntDgs
Becky G- Can't stop Dancing
// Elise

Av Elise Michelle - 14 december 2014 13:08

The Victoria Fashion Show: HÄÄR 




Av Elise Michelle - 14 december 2014 12:59

Hola! 

Jag har inte varit sjuk på ett tag men min mamma smittade mig i sommras så jaa. Men denhär hösten som har varit har jag inte varit sjuk men nu kanske jag är det.. yey 1 vecka kvar i skolan och jag bara måste bli sjuk. :( 

Eller jag vet inte riktigt om jag är det men jag har ont i huvudet när någon börjar prata för högt, började även frysa på morgonen osv tills jag drack te så nu har jag på mig morgonrocken och har en kopp i handen.

Men jag vet vad jag ska göra. Kasnke ta det lungt och dricka mycket speciellt c-vitamin, inte göra för många saker osv. Jag skojar inte DRICK mycket vatten! Why? ( okej alla vet varför men ändån )

Så att du får ut alla baciller o sånt från ditt system. Men nu ska jag kolla på någon film o sen så får vi se!

Chao :)

- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards