michelise

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Elise Michelle - 12 december 2014 23:43

Denhär helgen betsår av:

Lördag: Gymma med mami och sen ska vi äta middag med några släktingar. 

Söndag: STÄDA o sedan är det väl bara chill. 


Nästa vecka består av:

MÅNDAG: skola o då ska vi ha DIG (Drama i grundskolan) 


TISDAG: Skolan fyller 35 år så vi ska fira det genom tårta o så ska jag till sjukhuset o kolla allergier. Kasnke ett pass också :)


ONSDAG: Matteprov o så ska vi dra till gymmet efter skolan.


TORSDAG: Dåå ska jag o Sofia följa med Elise hem o vi ska byta julklappar osv :D Svin taggad!  Vi har även fysikprov :(


FREDAG: Skolavslutning o då hav vi fackeltåget, man ska gå runt hela kb kl 7 på morgonen o då så har man facklor. 

Inte många som ser det för dem flesta sover nog fortfarande. Eller det gjorde jag iallafall när jag fortfarande gick i låg/mellanstadiet. 


- Michelle

Av Elise Michelle - 12 december 2014 15:27

Nu är det bara en vecka kvar med film o lätt saker kvar i skolan.
På torsdag ska jag och Sofia sova över hos Elise för att vi ska byta julklappar o ha det mysigt!
Men idag så kollade vi på lucia saken. Det var väl kul, fick ganska dålig plats för att våran 2 meter långa lärare satt framför! :(

- Michelle
(Sofia ville inte va med på bild)

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards