michelise

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Elise Michelle - 23 december 2014 20:59

Har haft lite tråkigt så jag gjorde några outfits :)

   

Så denhär outfiten är B&W (Black and White) med lite färg på läpparna. Är väl rätt så vardaglig men för mig är det lite mer ''upppiffat'' Jag orkar inte klä mig såhär varje dag tar så himla lång tid så jag tar bara det jag tycker är skönt o sen drar jag till skolan. Klär mig mer såhär när jag reser eller när jag känner mig lite mer fin :) Vet inte riktigt varför men när jag är ute o reser tycker jag om o klä mig lite mer ''finare'' ?? Makes no sense men jag tycker att jag gör det.. xD

  

Demhär outfiterna är lite mer lazy/cute/girly. Jag behöver nya vita jeans! Har haft ett par i mitt liv men jag smutsade ner den så dem fick jag slänga :( + Jag kan inte göra flätor så det blir inte så mycket med att jag fixa mitt hår till skolan. Seriöst en fläta tar typ 30 min (om jag ska bli nöjd med den)

- Michelle


Av Elise Michelle - 23 december 2014 08:00


Saknar sommar så himla mycket! Så här kommer en tbt. Dem 2 första bilderna är från NY och den 3 är från Niagarafallen och dem två sista är från Paris. Tyckte dem flesta bilerna blev bra :) Gick igenom dem alla o saknar det sjuk mycket! Ville inte lägga upp bilder på mig eller familjen ifall dem inte ville vara med. (Stolt fottograf c: )

Men jag tipsar så himla mycket att åka till Paris o äta deras baugetter, shoppa o undersöka staden! Och om ni åker till NY så ofc shopping men rekomenderar även att gå till central park eller några museum! Har inga bilder därifrån pga att jag tog kort med mobilen som nu är stulen men,men... 

 

JAG ÄLSKAR att resa! Det är så himla underbart, all mat, kulturen, värmen. Tycker inte om kalla länder, tycker mer om värme. Det jag tycker om mest av allt är människorna, alla är olika på olika sätt. Tex i Amerika var dem så himla trevliga o i Paris var dem artiga o allt. Dem kallar Paris kärlekens stad och jag håller med! Människora är så himla artiga o snälla dem värmer typ hjärtat! Men man får undervika tjuvarna där. Men idk om ni tycker om mina låånga inlägg så här kommer äntligen bilderna :) 

-Michelle



          




Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards