michelise

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Elise Michelle - 3 december 2014 19:46

Blev inte riktigt nöjd med designen men ska försöka fixa till den lite när jag har mer tid. Kanske på jullovet? 

Aja men nu får det vara såhär sålänge! Hoppas ni gillar bloggen! 

chao! 

-Michelle  

Av Elise Michelle - 3 december 2014 17:48

Gjorde en snabb november favoriter. 

Har aldrig riktigt gjort det på bloggen men här kommer den :)   

1. Batiste Torrschampo i Cherry:Älskar torrschampon! Speciellt med mitt hår.. Får oljigt ganska snabbt så det är skönt med något som gör håret bättre utan att tvätta håret varje dag.


2.Bath & BodyWorks fresh strawberries: Köpte den i USA men man kan beställa den från craycray.se 


3. Har haft torra läppar ett tag så då hjälpte Burt bees rekomendrerar den stark! För mig kostade den 20 kr 


4. I love.. Lemons & Limes: Den luktar SJUKT gott och jag älskaar den! 


5. Secret fresh orange blossom (deo): Köpte den i USA men det luktar sjuukt gott och håller hela dagen :)


6.decubal (kräm) En FET kräm! Det var någon dag jag helt plötsligt gick från oljigt till torrt (huden) Seriöst mitt ansikte blev bara värre o värre tills läkarn rekomenderade denhär och nu är min hy återfuktad! :)


7. Loreal Paris Fals Lash Wings: GRYMT BRA! Den ger bra volym och gör dem super långa. Dem gör även så att man inte får spindelben. ( Vilket jag tycker om) 

Chao. -Michelle


Av Elise Michelle - 3 december 2014 15:38

Lång skoldag!
Är så himla trött!
O jag som tänkte börja fixa designen när jag kommer hem :(
Fast det kanske jag orkar, idag fick jag göra om matten. Vi hade haft matteprov och man var tvungen o få 10 E poäng men jag råkade göra några slarvfel = jag fick 3 p mindre så jag fixade det och nu är det typ chill i skolan. Vi började på ett nytt kapitel på fysiken. Vi arbetade med det i mellanstadiet så det är ju bara lite repetion.
Sen så har vi ju so:n men jag tror att vi har prov efter lovet? Idk
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards