michelise

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Elise Michelle - 21 december 2014 16:14

Så några från släkten samlades o åt lunch. Det blev JÄTTEMYCKET mat!
Sen så samlades kusinerna o bara pratade, det var riktigt mysigt! Det bör länge sen man pratade med vissa osv. Dock vare bara dem som var äldre än mig som var här :( Dem flesta går i gymnasiet så ibland hade jag inget o prata om. Men nu har dem flesta gått o det är rätt så chill. Men nu ska jag fortsätta o ha det trevligt!
- Michelle

Av Elise Michelle - 21 december 2014 10:54

Jag blev jätteglad när jag såg mina betyg, har höjt i vissa ämnen och lyckats hålla kvar dem höga :)
Michelle följde med hem för att hämta sina grejer efter och
då kom jag på att jag glömt mina nycklar :/ (oooops) men
min syster kunde lämna dem så då löste sig allt!

Igår åkte jag och mamma in till stan för att köpa de sista julklapparna.
Vi hittade lite fina grejer;)

Sen handlade vi mat till igår kväll och till idag, det blir taco-pizza. Har aldrig provat det förrut men hoppas att det blir gott!
//E

Av Elise Michelle - 21 december 2014 09:54

Ska åka kl 10 ngt till farfar o komma hem på kvällen tror jag :)
Har träningsvärk sen fredags! Körde inte då hårt men Gud mina ben gör ont, älskar den känslan för då vet man att man har gjort något bra. Framgång helt enkelt.
Men nu ska jag göra mig iordning!
Chao
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards