michelise

Direktlänk till inlägg 21 december 2014

Lov!

Av Elise Michelle - 21 december 2014 10:54

Jag blev jätteglad när jag såg mina betyg, har höjt i vissa ämnen och lyckats hålla kvar dem höga :)
Michelle följde med hem för att hämta sina grejer efter och
då kom jag på att jag glömt mina nycklar :/ (oooops) men
min syster kunde lämna dem så då löste sig allt!

Igår åkte jag och mamma in till stan för att köpa de sista julklapparna.
Vi hittade lite fina grejer;)

Sen handlade vi mat till igår kväll och till idag, det blir taco-pizza. Har aldrig provat det förrut men hoppas att det blir gott!
//E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Michelle - 3 oktober 2015 20:52

så vi har inte skrivit något på ett tag o det är för att vi inte orkar eller har tid :(  Skolan är så sjukt jobbig och när man väl har pluggat klart eller något sånt så tänker man inte direkt på bloggen. Men jag skojar inte det är så mycket nu! Jag...

Av Elise Michelle - 20 september 2015 09:20


Så nästa vecka blir det nog att fixa till bloggen nu när vi är lediga och så håller vi på med en video så det är sjukt spännande! Så mycket redigering blir det och det kommer typ ta en hel dag för bara bloggen :) Men idag så blir det att åka ner ...

Av Elise Michelle - 19 september 2015 23:21

Så idag sprang Michelle, Julia och jag ett lopp. Som man kanske ser på titeln blir man helt intäckt i färg, samtidigt som man springer. För varje anmäld ger dem 50kr till diabetes-fonden! :) Det var askul, vi började med uppvärmning och dansade, k...

Av Elise Michelle - 14 september 2015 21:34


så alla vet att när man pluggat ett tag o bestämmer sig för att ta en "pause" slutar det med att man aldrig går tillbaka till plugget? That's me right now Men idag har det varit skola o vi hade rätt så chill lektioner, vi hade typ bild,musik, engel...

Av Elise Michelle - 14 september 2015 11:42


Hej! Julia här, Elise & Michelles kompiiis. Deras blogg är jätte bra & alla borde faktiskt läsa den! Jag är bäst och allt sånt, det är dom också. Jag vet inte vad jag ska skriva men just nu sitter vi och äter pasta i skolan och snart ska vi ha musi...

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards