michelise

Alla inlägg under augusti 2015

Av Elise Michelle - 29 augusti 2015 00:29

Så nu är det helg! Jag var sjukt trött när jag kom hem så jag sömnadens vaknade upp vid 19-20 tiden o åt middag. Så jag är väl inte så trött just nu men det betyder musik i öronen.
Lyssnar typ bara på "Lego house - Ed Sheeren " at the moment. Eller bara o bara men lyssnar mer i mer på Eds låtar o dem e så fina!
Men idag har jag inte hunnit göra så mycket förutom skola, sova o typ äta lite innan jag kollade på film. Har inga planerade saker heller så det är bara o ta det lugnt :)

xx Michelle

Av Elise Michelle - 27 augusti 2015 22:25

så nässelutslag på kinderna igen! Goals I Know.. Ser ut som stora finnar på kinden fast det är utslag som kliar o är gör kinderna VARMA! Får dem när jag är för varm eller för kall. Men det går nog över om typ två veckor.
Aja dem senaste dagarna har bara varit skola, serier,plugg o sen så tråkiga saker.
Men idag så hade vi inspo dag o det var inför musikalen i slutet av vårterminen så det var väl kul. O sen så lärde vi oss o dansa hip hop o vi såg knäppa ut..
Vi gick även tipspromenad o efter det slutade vi så jag o Elise drog hem till henne o började dansa o helt random.

xx Michelle

Av Elise Michelle - 22 augusti 2015 08:38

Så i tisdags färgade jag håret lite ljusare i längderna och mörkare botten och såhär blev det :) Själv blev jag jättenöjd! Tack till Nelly från Saxoteket! Hon är verkligen superbra på färgning!
//Elise

Av Elise Michelle - 21 augusti 2015 20:44

Nu har man gått i skolan i fyra dagar. Tankar: Ugh... bara ett år kvar! 

Okej ja jag tycker redan att skolan är tråkig, men alltå allt vi gör just nu är typ tråkiga ämnen :( Men dagarna rullar på o värmen börjar såklart när skolan är tillbaka! Men idag har jag spenderat dagen som dem flesta dagarna som består av att ha fangirlat i typ 4 timmar o nu supernatural! Vill se klart säsong 9 o jag har bara 2 avsnitt kvar :) Men jag är rätt så trött så här har ni en bild från tisdags. xx M  

Av Elise Michelle - 18 augusti 2015 23:23

så skola.. Ja det var väl länge sen, kan väl inte säga att jag har saknat det så mycket men det var kul o träffa alla igen! :)
Men vi hade typ spenderat dagen genom o få tillbaka massa saker o nycklarna till skåpet, kollat på en film/musikal o sen så har vi bara tagit de lugnt. Vårat nya schema är så sjukt dåligt, vi slutar vid typ 14:55 varje dag o ingen sovmorgon..
xx Michelle

Av Elise Michelle - 17 augusti 2015 20:18

alltså fy vad roligt det har varit! Big Ben, Oxford street, goo mat o härligt umgänge och accenten!
Storbritannien är ett land jag vill tillbaka till igen! Finns gott om snygga människor o wi-fi överallt :)
Men alltså det har varit en rolig helg o vi kanske ska dit nästa år igen!
xx Michelle

Av Elise Michelle - 16 augusti 2015 13:35

Så igår gick min familj upp kl 05.00 för att åka till Kalmar och se starten för Ironman.
Jag kan säga att alla var väldigt trötta. Men det var jättekul att se på.
Jag skulle aldrig orka det dem gjorde, liksom killen som vann var 23 år gammal och han lät inte ens andfådd när han intervjuades. Han gick i mål på 8tim och 8min.
Vi åt frukost på subway och gick sedan runt på stan lite.
Efter att vi sett målgången så gick vi ner till baronen och åt en sallad.
//Elise

Av Elise Michelle - 13 augusti 2015 14:56

Så igår så drog jag ut till gymmet där jag skulle träffa Elise.
Det va typ 26-28°C o jag bestämde mig för o ha svarta, långbyxor (träningstajts) så man svettades ihjäl! O Elise tänkte likadant så vi båda va helt döda. Men vi va där i typ 1,5 h o vi hade sjukt kul! Dock skadade jag mitt skulderblad men jag mår bra nu :)
Efter gymmet drog vi till Coop o köpte varsin smoothie, var sjukt gott o flaskan va gullig.
Men idag har jag bara packat, kollat på supernatural o städar för imorgon kommer jag sitta i London onöta lunch :) xx Michelle

Sista bilden är från min födelsedag :)

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards