michelise

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Elise Michelle - 2 augusti 2015 22:31

så idag kom vi fram till Tyskland o alltså det ända jag kan säga är Gud vad mysig stad!
Vi kom till hotellet o fixade oss innan vi gick ut o åt middag o sen gick vi bara runt i typ tre timmar o tog massa kort osv! Det va sjukt gulliga torg o gammal byggnader som såg mysiga ut. Det var små caféer som spelade lugn musik (flöjt) o vädret var på topp!
Tog mer bilder på kameran men här har ni några:
xx Michelle

Av Elise Michelle - 2 augusti 2015 16:53

Nu har jag varit hemma några dagar i Sverige sen jag var i Spanien.
ÅH GUD VAD VARMT DET VAR!!
34 grader och sol, så jag typ dog lite när vi gick utifrån flygplatsen.

Dem första dagarna spenderade vi på en camping, där vi bodde i såå mysiga stugor och en privat strand osv. Där var det lite svalare så det var jag tacksam för, typ 25 grader:)
Vi grillade, badade, solade och bara spenderade tid med familjen.

Sen åkte vi tillbaks till Barcelona och bodde hos min faster. Vi shoppade, åt god mat osv. Det jag blev ASGLAD för är att jag shoppade lite på Topshop och Urban outfitters!! Har hört så mycket om dem 2 och har tyckt om deras sorts kläder länge;)
Efter 5 dagar i Spanien kom vi hem till ett regnigt Sverige och 15 grader.
Liite skillnad :/ men nu är det 22-23 grader just idag så lite sommar kanske vi får ändån.
// Elise

PS. Sorry för bildbomb

Urban outfitters- 32 euros

Topshop- croptop- kmr inte ihåg priset men runt 300kr

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards