michelise

Alla inlägg under juli 2014

Av Elise Michelle - 30 juli 2014 05:35

Tillbaka från resan runt Kanada!
Gud va skönt o få sovmorgon o bara chilla. Men det va värsta bilkön, vi va typ 1,5 h sena. Men jag orkar inte förklara hur vi åkte runt men alla delade buss o åkte till samma städer men gjorde typ olika saker. Svårt o förklara :/ Men jag lärde känna en kille o han va rätt så schyst men vi lärde känna varandra dem 2/3 sista dagarna. Men jag hat rest runt väldigt mycket dem 2 senaste veckorna så jag ska nog ta o sova en stund :)
- Michelle

(Bild från igår)

Av Elise Michelle - 28 juli 2014 16:19

Hej, jag vet inte om ni vill se vad jag har köpt i Amerika såå jag tänkte fråga er men om ingen kommenterar så får vi se om jag orkar.
O så har jag en fråga till!
Vill ni att jag ska ta kort o skriva var sakerna kom från eller ska jag filma? :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 26 juli 2014 02:29

Hellu!
Jag älskar känslan av att bara vara utan smink o ha på sig pyjamas/nattlinne o bara gosa ner sig!
Även om jag byter hotell varje dag så blir det ganska mysigt. Men idag har jag varit o åkt båt o varit vid ett hav eller något

#mammasfinger

Av Elise Michelle - 24 juli 2014 13:07

God morgon! (07:03)
Idag blir det shopping i en ny stad o på hotellet kommer vi inte ha wi-fi så jag skriver ett inlägg nu istället.
Men morgonen började väl bra tills vi skulle på bussen igen!
Deras dumma handtag är vassa o jag råkade gå in i en o jag skar mig! :(
Dumma stol! Men jag lägger upp bilder som inte kom med i förra inlägget.

Världens bästa moster :)

Av Elise Michelle - 24 juli 2014 03:27

Idag blev det buss från Toronto till Quebec det är typ någon fransk stad i Kanada.
Det var jättemysigt o min moster som aldrig har varit utanför Asien var jätteglad o det var så himla roligt!
Vi åt sushi o kollade på utsikten M.m

[Bild]

Av Elise Michelle - 24 juli 2014 00:08

Tjenixen! Har inte haft något att skriva om så det är därför jag inte har lagt upp så mycket :/ Bara tagit det chill tittat på massa serier, Min lillasyster är på Lovewell och mamma jobbar, så det är bara pappa jag och min lillebror som är hemma. Men nästa vecka ska min lillasyster, min farmor och hennes man åka till Barcelona och hälsa på min faster. Hon har bott där i nästan 10 år så det ska bli skitkul!! Vi ska hitta på massa kul, shopping, stranden m.m Ska vara där i 4 dagar:) // Elise

Av Elise Michelle - 23 juli 2014 02:10

Gud vad jag vill gå på Yale!
Kanske behöver plugga mer o kanske bli lite smartare.. Meen om jag fick chansen så skulle jag ta den!
Skolan är helt underbar! Dem var typ fått saker från CIA o sånt o det ser så himla mysigt ut!

Men just nu så sitter jag på ett ställe med wi-fi (flygplats) o väntar på att klockan ska slå 21:00 sen blir det flyg 2h, sista dagen i USA men det är ganska skönt ändå. Hade inte tänkt mig att det fanns så mycket skräpmat som dem faktist sa, men varje resturang har typ Cesarsalad o typ andra sorters salad.
Men nu ska jag bege mig till min terminal o sånna saker. (Bilder kommer KANSKE senare -Michelle

Av Elise Michelle - 22 juli 2014 13:07

God morgon (07:04 här)
Idag blir det att åka till Yale o sen buss tillbaka till New Yorks flygplats. Vi ska åka tillbaka till Kanada o där ska vi åka till massa ställen.

(Gamla bilder)
-Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards