michelise

Alla inlägg under juli 2014

Av Elise Michelle - 11 juli 2014 23:21

Jag tog några bilder innan solen hade gått ner o tänkte dela med dem med er :) - Michelle

Av Elise Michelle - 10 juli 2014 10:35

Idag blir det en ganska tråkig dag.
Jag ska packa, vika kläder, fixa kaninens bur, ladda över bilder till datorn o städa rummet.
Men det är väldigt soligt ute! :) Så det blir nog ett varv till badplatsen o tillbaka! :D
Men det är nog bättre o sätta igång med sysslorna så att jag blir klar tidigare. Vi hörs! - Michelle

Av Elise Michelle - 9 juli 2014 00:09

Hej alla fina läsare! :)
Just nu är jag i min brors rum o chillar. Vi spelade kort o jag vann :D
Men jag kommer typ sova här (rummet) eftersom att jag vaknade mitt i natten av värmen o jag kunde inte andas.. Lite astma problem o värmen.
Men idag har det inte hänt något speciellt.
Men nu ska jag nog sova så vi hörs! c: - Michelle

Av Elise Michelle - 7 juli 2014 23:22

Ska snart gå o lägga mig, meeen jag tänkte rekomendera några låtar som jag gillar.

(Dem flesta känner ni säkert igen)

Boom clap - Charli XCX


Red lights - Tiësto


Wasted - Tiësto


A sky full of stars - Coldplay


Maps - Maroon5


All of me - John Legend

 

Hoppas ni gillade låtarna så hörs vi! - Michelle 


Musik · Tips
Av Elise Michelle - 7 juli 2014 17:08

Så himla varmt det är!!
Idag fick jag o Elise vakna tidigt för att vi skulle dra ner till Ohamn.
Jag kunde inte sova, hade ont i magen :(
Men vi åkte till ett gym o där fick vi pröva på massa olika saker.
Sen åkte jag hem, på bussen började magen vara dum igen. Men det gick över o jag kollade på typ 3 filmer så att jag skulle glömma magen. O bara för att min mage gör/gjorde ont så orkade jag inte bada! O det är svin varmt ute!! Så jag fick äta massa glass för o kyla ner mig. Men här kommer bilder från helgen :)

För fler o finare bilder kolla på min o Elises instagram.
Elise: @lisan2000
Michelle: @miniihuynh
Vi hörs! - M

Av Elise Michelle - 7 juli 2014 14:50

Har haft det så jäkla roligt tillsammans med Michelle den här helgen! Var först uppe i Gösjön och badade 19 grader KALLT. Sen sov jag över hos henne och vi gjorde best friend challenge ;) Nästa dag var vi på Karlssons och åkte till en jättemysig strand i Bockara 21 grader. Jätteskönt, vi simmade ut till en flotte mitt i sjön typ 5 ggr :) Nu är jag och min familj i Kalmar och handlar lite. Det är 29 grader ute skitavarmt! // Elise

Av Elise Michelle - 5 juli 2014 12:48

Det blev flingor, kiwi,vindruvor, juice och något bröd

Av Elise Michelle - 3 juli 2014 00:34

Om 1 vecka o några dagar åker vi! Bort från Sverige o det dåliga vädret! Jag har börjat packa lite o överfört bilderna till datorn o radera alla bilder på mobilen/kameran.
När vi ska åka så tar vi flyget från Arlanda till Island (Reykjavik) o sen Island till Toronto! :) sammanlagt blir det 9h flyg. Vi kommer dissa pappa så han kommer va kvar hemma o ta hand om kaninen, fiskarna o sånt.

Idag så väckte Leslie mig vid 12, jag orkade knappas göra något så det blev film o lite annat. Men senare på kvällen så tyckte jag att min rum va lite tråkigt så kag byte plats på lite saker o la till lite saker. Blev ganska nöjd. Men jag ska nog gå o lägga mig nu så vi hörs! / Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards