michelise

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elise Michelle - 31 augusti 2014 21:50

Imorgon är det skolfoto vilket jag HATAR! Jag ser jämt konstig ut.. :( Men nu har jag valt kläder, det blir en kjol o ett linne.
Tar kort imorgon! :) Men imorgon är det skola och vi slutar 14.40 o det är helt okej. Vi har väldigt få lektioner på måndagar men det är långa pass/lektioner

Vänta nu, imorgon är det ju Septemer?! Gud vad tiden går fort! Snart blir det att åka till Kina! Eller det är 85% att jag o Elise åker, mamma ska bara fixa en sak o sen så får vi se ;)
Men Hello Autumm, är faktis ganska taggad inför hösten - M

[Bild]

[Bild]

Av Elise Michelle - 31 augusti 2014 17:10

Idag blev det att beställa saker från Lager 157 och från en annan sida.
Det blev en blus och en stickad tröja o lite träningskläder.
Men idag så städade vi o åt tacos ,sen blev det att titta på film med mamma! :) - Michelle

Av Elise Michelle - 30 augusti 2014 13:21

Helg! Veckan har gått för snabbt.
Vaknade av att mina muskler gjorde ont när jag vände mig så det blev inte mycket sömn alls, 9h.. :(
Okej det är väl en normal tiden inte för en helg! Men mamma var lite sur på morgonen så det blev en lite bråk om onödig saker. Men snart blir det att dra till gymet! - Michelle

Av Elise Michelle - 29 augusti 2014 18:36

Jätteskönt med fredag! Skolan gick rätt snabbt trots att vi slutade 14.55 Vi har ätit middag på McDonalds och ska hem nu och bara mysa och se på film. Imorrn blir det ett pass på gymmet :) // E

Gym

Av Elise Michelle - 26 augusti 2014 20:03

Påväg hem från gymet! Blev mer styrka idag o Gud vad jag är svag i vänsterarmen..! Men det var roligt o Elise peppade mig :) Vad skulle jag göra utan dig! <3
Men vi körde lite knäböj o massa annat men nu ska jag hem o ta en dusch men sen blir det lite käk o fira Dylans B-day genom att kolla på Teen wolf :) - Michelle

Av Elise Michelle - 26 augusti 2014 16:48

Om ni inte visste så är vi Teen wolf freaks! Oo idag fyller Dylan år! Grattis!

Av Elise Michelle - 26 augusti 2014 16:21

Idag slutade vi ganska tidigt, sista lektionen var idrott o det var såå himla varmt ute! Vi gick till Ica o köpe varsin glass o gick hem till Elise. Vi åt lite i sen så tänkte vi ta en promenad med hundarna o halvvägs hem så börjar det spöregna så vi fick springa o hundarna var helt slut när vi kom hem. Jeansen sögs fast vid låren och håret droppade! O så fort vi hade kommit hem så slutade det regna! Så typiskt :( Men snart blir det en tur till gymmet! - Michelle o Elise

Av Elise Michelle - 25 augusti 2014 15:22

Sitter på bussen hem just nu det är typ 10 min kvar så jag tänkte göra ett snabbt inlägg så jag slösar lite tid.
Men idag så hade vi ganska få lektioner men lektionerna var runt 1 h långa såå a. Men jag fick slut 20 min tidigare än dem andra pga bussen. Träffade en hund som skällde sönder! På busshållplatsen o på bussen o när vi kom ut ur bussen! Guud vad jobbigt o ägaren sa inget så man blev väl lite irriterad. - Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards