michelise

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Elise Michelle - 7 augusti 2014 19:13

Såå just nu så ska jag börja packa till imorgon. Det blir väl buss o tåg ner till Danmark o spendera en natt där o nästa dag blir det att ta flyget till Paris! :) 

Men jag tänkte svara på några frågor som jag hade hittat om skolan..

OKEJ! Jag vill inte äns tänka på skolan men nu när det är typ 1 vecka kvar men det är bara att börja inse att skolan är påväg o jag kan inte stoppa tiden! :( 


1. Hur känns det att börja en högre klass?

SvarJag vet inte, inget nytt typ.


2.Vad ser du mest ifram emot skolstarten?

Svar: Kompisar, saknar vissa personer.

 


3. Hur tror du att det kommer att kännas när du går vägen mot skolan och ser allt och alla igen? 

Svar: Har jag haft något sommarlov? Så fort man kommer tillbaka till skolan känns det normalt, det har ju alltid varit skola. 

 

4. Vad tyckte du om din förra årskurs och vad tror du kommer att ändras i den nya årskursen? 

Svar: Det va roligt o börja i en ny klass o få nya läraren men nu i 8:An så tror jag att det blir lite mer plugg (för mig)

 

5. Vad kommer du att ändra på i den nya årskursen?



Svar: Mina betyg eller idk försöka o få bra betyg igen.

 

Men nu måste jag packa så att jag inte glömmer något m.m o det kommer inte bli något bloggande förens jag har kommit hem så nu får Elise skriva extra mycket. 

- Michelle 



Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards