michelise

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Elise Michelle - 4 augusti 2014 16:02

Heej! 

Kommer inte skriva så mycket dem senaste veckorna eller kanske månaderna pga att min mobil + ipad är stulen o ni kan typ bara kontakta mig genom hem nmr eller min bror..

Men jag tänker inte skriva på internet vad som hände men den personen som tog den F U! :( Själv misstänker jag att det var flera stycken men idk.

Iallafall om ni ser någon konstig bil så är det min.. Men det kommer nytt glas på torsdag. Men det är lite pinsamt o åka runt i bilen..Så mobba inte D: 


Men jag orkar inte ta kort med kameran o sen ladda upp bilderna till datorn osv såå om ni vill veta vad jag köpte får ni typ komentera för jag pallar inte lägga upp o göra massa saker om ingen vill se. 

- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards