michelise

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Elise Michelle - 16 augusti 2014 18:50

Buu nu är det såå himla tydligt på att jag är sjuk, mamma smittade mig o min moster o nu så har jag smittat min bror. Pappa åkte till affären förut så jag var hemma själv när det åskade. Elen gick så jag satt där o lekte med kaninen. Men pappa kom hem med massa fruk o grönsaker, hoppas det hjälper! Jag hade tänkt mig en helt annan vecka när jag var hemma igen. Tänkte va med vänner o gå ut o springa en stund men nepp det fick jag inte utan nu får jag sitta hemma o vara trött. Men jag började kolla på The Vampire Diaries idag, sjukt bra dock tycker jag om varulvar mer. 


Tänkte ge några tips på vad man kan göra när man är sjuk:

❤ Kolla på filmer/serier

❤ Ta ett bad,om du inte har tillgång med ett badkar så ta en dusch

❤ Lek med husdjuret om du inte har ett djur så sorry.

❤ O det normala tipset soov.

-Michelle

   

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards