michelise

Alla inlägg under december 2014

Av Elise Michelle - 10 december 2014 22:26

Så idag var jag VÄLDIGT onyttig enligt mig. Jag råkade typ äta upp en mella påse med ostbågar.
Kunde typ inte stå imot! Har inte ätit ostbågar på kanske 1-2 år :(
Men skolan var rätt så seg vi hade so, eng, spanska,matte, no, hela skolan läser och elevensval så det var ju "kul" .
Men efter skolan så åkte jag o pappa till Maxi o sen åkte vi hem.
Här hemma har jag bara kollat på YouTube o några serier.
Pretty Little Liars kom ut (julavsnittet) men jag tror att nästa avsnitt kommer i Januari! :(
- Michelle

Gym

Av Elise Michelle - 9 december 2014 22:42

Vid 17:30 så åkte jag och Elise till gymmet, det var typ något fel med strömmen :( vissa maskiner fungerade inte och två rum hade inget ljus så vi tände några ljus och började träna. Efter ett tag kom strömmen tillbaka.

Jag har inte varit på ett pass på typ 1,5 vecka så jag kommer lätt ha träningsvärk imorgon.
Men nu ska jag sova så godnatt'!
- Michelle

Sry för suddig bild

Av Elise Michelle - 8 december 2014 22:56

Idag va jag med Sofia o Elise .
Vi gjorde lite yoga o tog lite bilder så här kommer dem:

Som ni ser så är inte dem flesta så seriösa så dont criticize! :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 7 december 2014 22:44

Lite inspo helt enkelt.

Av Elise Michelle - 7 december 2014 17:07

Har spenderat hela dagen genom att städa o kolla på Vänner. 

Men seriöst BLANK SPACE har fastnat .. 



Har kommit till säsong 7 på vänner och serien har 10 säsonger så jag vet inte riktigt vilken seire jag ska kolla på efter det.

Men jag tror det blir TVD, har redan kollat på typ 2 säsonger så jag vet att jag kommer tycka om det.

Men nu ska jag äta så vi hörs!

- Michelle

Av Elise Michelle - 7 december 2014 01:57

Eftersom att jag inte kan sova så skriver jag 5 saker om mig:
1. Jag älskar att kolla på film/serier.
2. HATAR SPINDLAR!
3. Jag älskar att resa.
4. Fyller år på sommaren.
5. Vet inte varför men tycker inte om dem flesta röda grönsakerna?
Som tex tomat o paprika

- Michelle

Av Elise Michelle - 6 december 2014 18:52

Dagens humör: Lycklig och Glad

Dagens händelse: Idag så vaknade jag ganska sent men vi åkte till farfar för att han nyss hade kommit hem från Kina så det var en sak o så var det en dröm jag drömde! Den var magisk x)

Dagens inspiration:

Dagens låt: Blank Space -
Taylor Swift

Dagens outfit: Har bytt om till pyjamas så jag orkar inte byta om :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 6 december 2014 16:55

Har inte gjort så mycket idag.
Såg lite på Hawaii five-0, älskar den serien!
Sen följde jag med pappa och handlade lite.
Ikväll ska jag nog se på The maze runner! Har längtat så länge över att få se den, vi kom ju inte in på bion men nu så ska jag se den!
//Elise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards