michelise

Alla inlägg under februari 2015

Av Elise Michelle - 7 februari 2015 22:54

Vid åtta satte jag mig framför teven med en skål popcorn och kollade på Melodifestivalen.
Tyckte att det fanns några helt okej låtar.
Jag visste att Eric skulle vidare, Btw omg vad snygg han är!
Men imorgon blir det en typiskt söndag för mig.
(Btw en bra övning för sidan av magen är Russian twist med vikt)

Tänkte göra ett snabbt inlägg så det blir inte så mycket mer än det här.
- Michelle

Av Elise Michelle - 7 februari 2015 13:34

hellu!

idag så ska jag och mamma till gymmet. Jag tror att jag ska köra mage och ben. Har träningsverk imagen. Körde lite hemma igår och Gud vad ont det gör när man skrattar! men jag tänkte köra lite mer. 

Just nu kollar vi på " the giver " det var så himla länge sen jag såg den och jag glömde hur bra den är :) 

Jag har inte gjort så mycket idag så vi får se vsd som händer!

- michelle


Av Elise Michelle - 6 februari 2015 19:09

Så jag har typ flera låtar i huvudet så jag tänkte dela med mig dem. 

Jag tror att ni kommer känna igen dem flesta o vissa av dem är inte så nya.

- Michelle


Av Elise Michelle - 5 februari 2015 16:20

Idag hade vi utedag med skolan och åkte skidor vid Dackestupet!
Jag var jätterädd, för att det var första gången jag åkte utförsåkning men det var jättekul!
Vågade t.o.m åka den stora backen:)
Trillade några gånger men det gick bra, lol.
Nu vid kl 17 blir det utvecklings-samtal, sen ska mamma och jag ta en sväng till gymmet! Efter det ska jag öva lite på no:n, eftersom vi har prov imorgon. Men det ska bli skönt med fredag:)
//Elise

Av Elise Michelle - 5 februari 2015 14:52

Gud vad dagen har gått snabbt!
Var ju ledig idag så jag vakande runt 10 och fixade mig.
Vid 11:45 så åkte jag ut till stan och åt lunch med pappa på macdonalds.
Efter det gick jag en snabb runda i stan o sen så åkte vi till sjukhuset.
Vi va där i kanske 1,5 h +
Så nu ska vi pröva olika metoder osv för mitt allergi..
Men jag är påväg hem just nu så det blir säkert film o te när jag kommer hem.
- Michele

Av Elise Michelle - 4 februari 2015 16:30

Hade svarta tajts till skolan men jag hade glömt att jag skulle göra inlägget och satte på mig ett par strumpor men det gör väl inget..

Av Elise Michelle - 4 februari 2015 15:34

Shit jag har inte åkt buss sen jullovet.
Men jag bestämde mig för o göra det annars skulle jag ha väntat i typ 30 min..
Men vi har fått tillbaka ganska många prov och jag är väldigt nöjd!
Det ända jag är orolig för är matten.
Men imorgon är jag ledig från skolan så det ska bli svin gutt!
Dem andra i 8:an ska åka skidor.
Vill också men jag är upptagen :(
Men det ska bli så skönt med sovmorgon. :)
- Michelle

Av Elise Michelle - 4 februari 2015 11:36

Vi fattar nada,
Det snöar typ sönder och vi vill ha sommar!
- Michelise

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards