michelise

Alla inlägg under september 2014

Av Elise Michelle - 25 september 2014 16:28

Av Elise Michelle - 25 september 2014 12:24

Så just nu har jag inget och göra förutom att sitta hemma o vänta tills bussen kommer.
Eller jag måste ju gå bort till busshållplatsen men den är typ 1 min ifrån mitt hus.
Men idag blir det att åka ut till stan o vara lite där med frendos o sen ska jag o Elise till gymmet
- Michelle

Av Elise Michelle - 24 september 2014 15:32

Gud denhär veckan går segt, men Gud vad skönt det ska bli med studiedag! :)
Men imorgon blir det middag med några kompisar, har inte träffat några på ett tag o Gud vad jag saknar dem!!
O efter det så ska jag och Elise till gymmet men sen tror jag inte att jag kommer göra något mer
// Michelle

Av Elise Michelle - 23 september 2014 21:53

Den här veckan blir en kort vecka, vi går bara till onsdag (imorgon)
Har studiedag torsdag och fredag jätteskönt! Som sagt massor med prov just nu :( Imorgon är det kemiprov: Försurning, men känner mig rätt säker så hoppas på bra betyg!
Idag gjorde vi klart vårt spagetti-torn i tekniken. Vi blev så glada när vi hann klart och att det såg rätt okej ut faktiskt... Michelle följde med hem och vi fick skjuts av hennes mamma till gymmet där vi körde lite
olika övningar.
// Elise

Av Elise Michelle - 22 september 2014 22:32

Ska snart lägga ifrån mig mobilen o sova. Men vädret idag.. Alltså insändas var det typ 21 grader ute o idag så paow! 8 grader.. Gud när jag kom hem tog jag på ett element o tog på mig varmare kläder.
Men sen så var jag lite med kaninen o sen blev det plugg.
Det är massa prov o sånt påväg,ska höstterminen ska jämt vara så.
Själv tycker jag att det ska vara lite lugnare eftersom vi "nyss" började skolan
- Michelle

Av Elise Michelle - 20 september 2014 22:08

Gud nu är jag arg på biosalongerna!
Vi tänkte kolla på "the maze runner" men kom nt in pga av 15 års gräns! Och även att vi hade med oss en vuxen så fick vi nt!
Så vi åkte till Maxi o hyrde en film o köpte godis.
Så det var mysigt!
- Michelle

Av Elise Michelle - 20 september 2014 13:56

Just nu kollar jag på idol avsnittet som var igår.
Våran Box spelat in idol auto så JAA.
Men idag ska jag o Elise kolla på "The maze runner"
O Gud vad jag är taggad!!
Dylan!! :3
Men men inlägg kommer idag
- Michelle

Av Elise Michelle - 19 september 2014 23:36

Igår var vi på gymet o körde ett pass, alltså Svettet bara rann! Men efter det så åkte vi hem till Elise o där kollade vi på film o åt massa nyttiga saker.
Men idag fick vi reda på engelska betyget i muntligt/prata o det gick bra.
Men jag är så himla trött så vi hörs!
Sweet dreams
- M

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards