michelise

Alla inlägg under september 2014

Av Elise Michelle - 18 september 2014 07:57

Just nu sitter jag på bussen är påväg till skolan. Dagen är chill vi har typ 4 lektioner o långa raster så det är nice.
Men idag ska jag sova över hos Elise pga att min mamma är i Nässjö o om jag tar bussen kmr jag ca 15 min försent varje dag, vilket jag får göra denhär veckan.
-Michelle

[Bild]

(Gamal bild, förra året på halloween)

Av Elise Michelle - 17 september 2014 18:00

Så himla trött!!
Skoldagen var så lång o ganska tråkig, men sista lektionen var engelska o vi hade muntligt.. Blev så himla nervös! Hoppas på ett A. Men efter det muntliga så kollade vi på någon TRÅKIG film! Det handlade om naturgas, KUL! Nej men den filmen var riktigt dålig. Men snart måste jag gå och packa inför imorgon o sen så blir det nog plugg.
- M

(Gammal bild)

Av Elise Michelle - 16 september 2014 17:49

Idag gick skoldagen LÅNGSAMT!!
Även att vi slutade 13:50 så tog det evigheter men det var typ Elevensval hela dagen så jag och Elise jobbade ikapp i vissa ämnen o så blev vi klara i några.
Men sen blev det att vara med tjejerna :*

GYM

Av Elise Michelle - 15 september 2014 19:16

Är helt slut! Körde ett pass idag, 80st på varje station med Fideli och mamma. Känner mig jättestolt!

Imorgon har vi handledardag och slutar tidigt 13.50 såå skönt. C- klassen ska baka fika så det ska dem bjuda oss på, mumsigt!:) På torsdag har jag utvecklingssamtal och Michelle ska sova över för att hennes mamma ska på utbildning. Så det ska bli kul ;) // Elise

Av Elise Michelle - 15 september 2014 14:58

Skoldagen gick snabbt,
Men det var en helt okej dag, var rätt så trött i slutet o jag fick en "tröttkick"
När jag blir trött babblar jag på o typ är lite ikke lugn o sånt i skola .

Av Elise Michelle - 15 september 2014 06:39

Ny vecka = skola..
Men imorgon hat vi handledardag så det blir rätt chill o sen så typ 6 veckor Kvar till HÖSTLOVET! :D
Men nu ska jag gå o äta frukost så vi ses! - Michelle

Av Elise Michelle - 14 september 2014 15:19

Innan min mobil dör (4%) tänkte jag göra ett inlägg.
Idag händer knappats något,
Det blev att vakna runt 12 o äta o sen var det bara att sätta igång och städa.
Min bror sabbade hela min plan. Jag tänkte hinna städa klart innan 14 men han skulle dra ut tiden så klockan är 15 o jag är inte klar än. :(
Men jag har pluggat lite på no:n, kunde typ allt så nu är man stolt! :D
- M

Av Elise Michelle - 13 september 2014 18:19

Om ni vill veta ngt av priserna är det bra att fråga :)

- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards