michelise

Alla inlägg under juni 2014

Av Elise Michelle - 21 juni 2014 12:36

Firade midsommarafton med Michelle och hennes familj igår. Det var jättemysigt, vi åt god mat och pratade. Glad midsommar i efterskott<3

[Bild]

Av Elise Michelle - 20 juni 2014 16:11

Va nyss ute o tog några bilder på min klänning, dock blev dem inte jättebra..
Är inte direkt duktig på seriösa bilder :/
Men klänningen är från någon butik i Kina. Meeen märket är koreanskt :)

Kommer bli ett till inlägg idag om dagen M.m :)

// Michelle

Upt

Av Elise Michelle - 17 juni 2014 23:41

Har gjort en ny design åt bloggen, man kanske ser lite mer på datorn men blev ganska nöjd.
Har haft en ganska chill vecka, har inte haft något o skriva om.
Men idag blev det att stirra på en skärm hela dagen, eller två skärmar.
Började med att kolla på en film som hette "Ride Alonge" o sen så blev det kanske några timmars "Ghost Whisperer"
Sen så blev det datorn o där var jag kanske två timmar :)
Men är rätt så trött så vi hörs!
/ Michelle

Av Elise Michelle - 14 juni 2014 23:08

Första dagen av sommarlovet, eller ja helg.
Men jag spenderade den genom film, sovmorgon och typ chill. Började nyss lyssna på "Förr eller senare exploderad jag" mer känd för titeln
" the fault in our stars"

Filmen har inte haft premiär i Sverige än :( men jag ska typ kolla på någon film nu så vi ses // Michelle

Av Elise Michelle - 13 juni 2014 14:27

Idag var det skolavslutning och jag och Michelle sov över så vi lagade amerikanska pannkakor till frukost, supermumsigt! Vi fikade med klassen kl 10.00 och ska hade själva avslutningen kl 11.00 i gympasalen, failat jag vet... Massa som pratade om saker vi redan vet, jättetråkigt! Men sen fick vi våra betyg och jag var väldigt nöjd, 7 A:n, 6 B:n, 1 C och 2 D:n. Jag är inte så duktig på matte och Fysik :/ men det är bara att försöka jobba upp dem! Nu ska det bli så jäkla skönt med sommarlov! Hoppas att ni får ett bra sommarlov! Kramisar från Elise

Av Elise Michelle - 11 juni 2014 22:20

Här kommer några bilder på mig, Elise, Julia o Marigona <3
Helt klart favoriterna :)

Vi hade fler bilder men många av dem blev antingen fula eller failade.
Men vi badade o grillade. Det hade börjat regna men det var super mysigt! :)
// Michelle

Av Elise Michelle - 10 juni 2014 23:17

Idag var det sista dagen för praktiken :( Palla skola, men vi har ju inga riktiga lektioner o så har vi ju bra några dagar kvar! :D
Men idag var det fler hundar på praktiken o jag träffade en jättegullig hund som hette Bellman :)

Vi fick moppa golven och gå ut med hundarna, vi fick ju diska o sånt med men det var faktisk roligt :)

Vi hörs / Michelle

Av Elise Michelle - 9 juni 2014 18:38

Idag var vi o praoade, vi jobbade på ett hunddagis och vi älskade o plocks upp skit, haha jk.
Men vi fick leka lite o typ städa.
Vi fick träffa en collie som va super dumper mega söt!

O sen var det två anda som hette Molly & Alfons

[Bild]

Kompis och Nickie :)

// M&E

[Bild]

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards