michelise

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Elise Michelle - 9 juli 2015 12:18

Gud va trött jag är.. 5-6 timmars sömn är inget för mig! Jag kunde inte sova så jag såg när solen gick upp och somnade vid 5 något? Det hjälper ju inte att jag vaknade tidigt för att min bror råkade väcka mig :) 

Så nu sitter jag här o fryser som jag alltid gör när jag får för lite sömn och klagar på mitt liv. Nej men jag skulle ta bussen ut o gymma men jag har ingen energi kvar såå det blir nog att ha maraton med supernatural och om jag lyckas få lite mer sömn.

Är redan på säsong 6, det är både en spänande,rolig och lite dramatsik serie. Jag skojar inte varje säsong har minst ett avsnitt som gör att jag blir tårögd. Men den här veckan blev kanske ändrade planer, istället för att åka till Borgholm eller Växjö så ska min familj kanske till Gbg igen och jag vet inte varför men jag tror att jag kommer gråta inombords när vi åker förbi Ullevi igen. Men jag har redan frågat mamma om jag får gå på nästa konsert o hon sa ja :) Men nu ska jag gå o göra en kopp te och bara krypa ner i sängen o ha det mysigt. 

xx Michelle  

tbt till förra året..

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards