michelise

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Elise Michelle - 17 juli 2015 22:23

Så idag vaknade jag va att någon gjorde något ljud hemma så jag gick till dörren och skulle stänga den. Jag hade fortfarande halvstängda ögon och var sjukt trött, så när jag skulle tillbaka till sängen så failade jag totalt! 

Jag brukar bara kasta mig på sängen o jag har gjort det så många gånger att jag vet var sängen ligger men nepp this time missar jag med typ 1 meter och landar på golvet och slog i ryggen,benen och armen.  Alltså jag har sjukt ont i kroppen men och orkar inte röra mig.. 

Så efter det kunde jag inte somna om så jag va på mobilen en stund innan jag bestämde mig för att fixa mig lite o sånt. 

Efter lunch så va jag sjukt trött o det är jag fortfarande.. Men jag höll mig vaken o gjorde typ inget.


Sommaren har gått så snabbt och jag har typ inte gjort så mycket men alltså i Augusti dååå! Igår var det typ en liten släktfest hemma hos mig och det var väl roligt, va sjukt trött men alltså ändå en lyckad dag! xx Michelle 

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards