michelise

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Elise Michelle - 5 juli 2015 21:19

Igår var det sååå jäkla varmt!
Vi åkte in till stan och åt glass och sen mötte jag Michelle.
Vi åkte hem till mig en stund och sen åkte vi till Gösjön för att svalka av oss lite. Vi tog med oss en paddelbåt och paddlade ut ända ut i sjön.
Då bestämde sig paddlarna för att gå sönder. "Long story short" vi paddlade med händerna typ 100m in till stranden, det blev mycket skratt men allt blev bra tillslut :)
Vi simmade också lite och det var faktiskt jätteskönt!
På måndag bär det av mot Skåne, det ska bli jättemysigt!
//Elise

Av Elise Michelle - 5 juli 2015 18:16

Här har ni den oredigerade videon på våran Gbgs haul.. 

Alltså det gick itne så värst bra med o redigera den så vi skippade det och nu får ni se två trötta tjejer som inte vet vad vi håller på med och ursäkta mig för mina konstiga saker i både början o i slutet (Jag var helt slut och Elise med) O vi hade åkt bil i typ 1 timm hem så flätorna blev alldeles perfekta.. 

xx Michelise

Av Elise Michelle - 5 juli 2015 17:53

Lyssnat på låtarna en del dem senaste dagarna så jag tänkte dela med mig dem xx Michelle

Musik · Tips
Av Elise Michelle - 5 juli 2015 13:05

Så hela veckan har det typ varit 30 grader ute och just nu är det 35 så man kan inte åka till gymmet för då svimmar du förmodligen eller så kommer du bara ligga där i skuggan o inte orka med något. 

Men jag har försökt o var ute o så men seriöst man orkar ju knappas göra något i det här vädret men blir iallafall brun vilken var sjukt svårt o bli förra veckan när det var molnigt och kallt. Jag har inte ens solat och är rätt så brun :) 

Men nu när jag försöker få snedlugg så vill jag börja göra fler förändringar som tex Sombre vilket typ är som ombre fast ''mjukare''. Så det ska jag förmodligen göra efter min lugg har växt ut mer.


xx Michelle    

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards