michelise

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Elise Michelle - 15 juli 2015 10:06

alltså jag älskar Gbg, det är min favorit stad i Sverige o idk trivs här!
Men idag ska vi hem, vi har varit här i 4 dagar så jag tänkte berätta för er vad vi har gjort:

Söndag: åkte hit,åt middag, gick runt lite i staden o sen så packade vi upp o allt.

Måndag: 6 timmars shopping, slutade med att jag gick runt med typ 6 påsar och plånboken blev helt tömd.. :( senare på kvällen så körde vi Bean boozled challenge.

Tisdag: Liseberg, vi åkte allt från Colorado till Atmosfear o Helix!
Alltså sjukt roligt o en av dem bästa dagarna på länge! Kunde typ inte sluta skratta. Vi var där till typ åtta så vi åt middag vid nio. När vi kom hem var vi helt slut så vi sov tidigt.

Onsdag: idag ska vi hem men vi ska stanna till vid Borås o sen så Jönköping. Varför? I have no freakin clue men det blir väl kul. Mina skor har kommit o min bror fyller år.

xx Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards