michelise

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Elise Michelle - 10 juli 2015 15:21

Såå idag åkte pappa o köpte små resväskor för vi har typ bara stora/meduim hemma. Förra året gick båda våra små sönder så pappa fick åka o köpa nya :) 

Men jag följde inte med för att jag sov.. Alltså jag trodde klockan typ va nio när jag vaknade men nepp den var två. Såå jag har typ inte gjort något förutom att ha ätit och typ gått runt o sjungit medan jag fixade mig. Jag ber om ursäkt till mina grannar eller till dem som går förbi men alltså vad ska jag annars göra med all energi? Jag sov typ i 13-14 timmar så det är goals, halva dagen är redan borta.. 

Men vädret är fortfarande sjukt dåligt! Det var 14 grader igår o det är 13 idag så alltså man älskar den svenska sommarn. 

Jag ska försöka blogga om mer interesanta saker men jag har typ inget o göra förutom att ha maraton, gymma, äta, läsa o typ skrik/sjunga ut låtar. Alltså man får passa på o skrika ut låtar medan hela familjen jobbar men det är deras sista dag idag o sen så är dem också lediga men dem får förmodligen leva med mitt sjungade ändån. Jag har typ sjungt på '' were do broke hearts go - One Direction '' och haft ''This summer - Maroon 5,Alesso '' på replay typ heela tiden.

xx Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards