michelise

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Elise Michelle - 3 juli 2015 23:07

Nu är jag helt slut! 

Vaknade klockan nio av att mamma kom in i mitt rum och väckte mig, det var bara vi hemma så vi gjorde frukost och satt bara o pratade. Efter det fixade vi oss för att vi skulle träffa några från släkten på Cecil o äta lunch där. Det var trevligt och vi var kanske där i två timmar, efter det så gick jag o mamma på stan lite och jag hittade bara en klänning från H&M, jag lägger nog upp en bild när jag har på mig den någon gång! Men jag har typ bara tre klänningar jag använder så jag vill ha fler nu så slipper jag för det första packa ner fem hundra plagg i resväskan när vi ska resa och så är det redan en hel outfit när man har på sig den. 

Vi beställde även hem ett par vita, låga converse till mig och så letar jag efter ett par lätta skor att ta på sig. Men vid halv fyra så började jag mitt sommarjobb vilket var helt okej. Jobbade i typ 5,5 h och sen så åkte jag hem o fixade något att äta, duschade o nu sitter jag här och srkiver inlägget. 

Men jag ska nog kolla på något avsnitt på supernatural o sen så går jag nog o lägger mig :)

xx Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards