michelise

Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Elise Michelle - 28 juni 2015 23:23

Såå jag redigerade klart vlog saken o den kommer förmodligen upp imorgon eller idag (söndag just nu) för att det fortfarande typ är 110 min kvar. Jag kommer länka våran youtube kanal och såklart lägga ut videon på bloggen men nu ska jag kolla klart super natural avsnittet o sen så blir det väl att försöka redigera haulen om jag inte är för trött. :) Alltså imorgon kommer Teen Wolf säsong 5 ut så jag är taggad o såå men vi hörs!

xx Michelle 


Av Elise Michelle - 28 juni 2015 18:17

Försöker redigera haulen från gbg och en liten vlog som KANSKE kommer upp om jag lyckas vilket är en liten chans..

Meen allt går helt fel just nu så jag lyssnar på musik, pratar med en kompis o väntar samtidigt på att maten ska bli klar för jag är HANGRY! Jag skojar inte jag är sjukt hungrig och när jag är hungrirg + trött så blir jag lätt irriterad och arg. 

Så det kanske inte är den bästa tiden att redigera saker men har inget annat o göra. Men eftersom vi nästan är 1 vecka sena med att lägga upp bilder o sånt här så tänkte jag ge er lite bilder från konserten. (ups inte bra kvalitet men what ever)

 

       

 

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards