michelise

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av Elise Michelle - 26 juni 2015 21:58

Idag har min dag varit ungefär som Michelles, är jättetrött.
Det beror nog på att vi haft väldigt mycket att göra i Göteborg.
Jag har bara sett på serier och lite youtubers. Jag har börjat se på en ny serie som heter Alphas och den var faktiskt jättebra! Typ en lite mildare version av Criminal minds fast huvudpersonerna har olika förmågor av olika slag ;)
Vid kl 18 åkte mamma, min syster och jag till gymmet.
Imorgon ska vi ha typ en liten sommarfest och då kommer Michelle också:)
//Elise

Av Elise Michelle - 26 juni 2015 18:07

Efter ha varit borta för bara några dagar så är energin typ helt borta så jag sov enda fram till 12 något o redan vid 15 tiden började jag bli trött igen, även om jag sov i kanske 10 timmar idag?
Jag vill sova så sjukt mycket men håller mig vaken för att kunna sova senare idag, men jag blir pigg runt tolv?
Allt är helt messed up så jag får väl försöka få tillbaka all energi som är borta!
Jag har varit så trött att jag bara kollar på film/serier hela dagen o orkar knappast gå till köket för mat..
Ugh real problems here, men nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund till.
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards