michelise

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Elise Michelle - 1 juni 2015 15:14

Alltså min måndag har väl varit rått så okej, om man inte räknar med att jag är tröttare än någonsin, missade bussen så jag fick springa tilll en hållplats längre bort med Fanny så att vi skulle hinna ta busse där (vi hann göra det) att det är kallt och att mitt hår lever sitt eget liv. + att någon sätter sig framför dig i bussen och luktar sjukt mycket rök o den som sätter sig bakom sig ska bära ett ton parfym på sig, bästa kombon för er som har astma (Beskriver mig själv just nu)
Men det är för kallt för att det ska vara sommar!
Liksom 15-17°C och blåsigt? Nej tack! Jag vill ta nästa plan till L.A och sticka från Sverige.
Men nu är det JUNI vilket betyder:
Sommarlov, One Direction konsert, Gbg, pappa fyller år, midsommar och förhoppnigsvis mer sol o värme!
- Michelle

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards