michelise

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Elise Michelle - 9 juni 2015 22:41

Idag hade vi "normala lektioner" vilket just nu består utav film, kortspel, prat för att göra något av tiden och typ lite betygprat. Såå.... Inte så mycket alltså, men imorgon har vi utedag med våra fadderbarn.

Direkt efter skolan så gick jag, Clara och Michelle hem till mig en liten stund och sen gick vi till KB för att handla lite saker till grillningen med Julia och Marigona.
Vi cyklade sen till Gunnarsö och det gick lite sådär, bland annat punka, mjölksyra osv, pga att vissa hade inte cyklar så ja.
Men när vi väl kom dit så hade vi det supermysigt! Grillade korv, Smoores, solade och vissa av oss badade.
Bara hade det riktigt mysigt och trevligt!
Längtar sååå till skolavslutningen och sommarlov! :) inte lång tid kvar.
// Elise

Av Elise Michelle - 9 juni 2015 21:34

Idag är det THG: Mockingjay Part 2 teaser trailer! ( video där nere)

Jag längtar tills att få se Tmr och Thg iår, meen våran biograf håller ju på att renoveras så vi får se hur det blir..

3 dagar till skolavslutningen

14 dagar till OTRA! ( On the road again - One Direction ) 

Alltså såå sjuukt exalterad! Smälter varenda gång jag tänker på allt som kommer hända den här sommaren, jag menar få se 1D, va med Elise hela sommarn, åka bort och allt! 

Men vi får ta ett steg i taget o bara fokusera på skolavslutningen och den sista veckan nu, kan inte fatta att vi går i 9:an nästa termin, Alltså tiden bar aflyger förbi o snart ät det säkert höst. 

Jag menar tänk vad sakta veckorna känns men när man tänker tillbaka så var det ändå inte för så länge sen?! Liksom bara för 2 veckor sen så Eurovision o dåligt väder men nu är det sol och vi har snart lov! 

Om oss:


Hej, vi heter Michelle o Elise och är 00:or
På vår blogg kommer ni få följa med oss i våra liv och se massa andra saker bl.a mode,fitness, och massa andra intressanta saker.

Insta: @lisan2000 @miniihuynh
snap: miinihuynh lisan00

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Vad tycker DU om bloggen?

Besöksstatistik

Arkiv

Mac OS X Normal Select Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards